BasBQ
Beef en Steak

Chunkies en overig rookhout voor weing

Klopt. Fruithout chunks zit daar nog steeds op 4,- p/kg excl verzending

Koper bij fruitteler en zelf laten drogen is het voordeligst volgens mij. Je koopt dan een m3 voor 3 tientjes


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
MarcelM zei:
Klopt. Fruithout chunks zit daar nog steeds op 4,- p/kg excl verzending

Koper bij fruitteler en zelf laten drogen is het voordeligst volgens mij. Je koopt dan een m3 voor 3 tientjes

Heb je toevallig een adres hier voor??? klint erg goed en geodkoop  :blush:
 
Marktplaats in de gaten houden. Er zitten veel telers in het zuiden.

Hier een voorbeeld. Appelhout grote heftruck bak voor 32,50.

brandhout openhaardhout kachelhout http://link.marktplaats.nl/m1438927936?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Heb die woodchipsforamoking ook uitgeprobeerd. Prima hout, alleen je krijgt niet waar ze mee adverteren. Die 20 liter is in praktijk ongeveer de helft. Heb de zak in 10liter emmers gedaan en dit is het resultaat.

Ik de verkoper ook gevraagd hoe ze die liters meten, maar zij geven geen reactie hierop.

Met de foto hebben jullie in ieder geval een beeld bij de hoeveelheid hout die je krijgt.

523469071205a5377f7b67b9854490bd.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Foei, dat scheelt teveel!
 
Wat dat betreft is het handiger om in kilo's te werken dan in liters.

(Tering, je zou bijna denken dat het 15 liter emmers zijn.... )
 
Da?s een aardig verschil en een beetje belazeren van je klanten...
 
Mijn advies is om hier niet te kopen. Ze stuurden bij mijn bestelling een zak Elzen chunks ipv de bestelde appel chunks. Na drie mailtjes in drie weken tijd nog steeds geen reactie mogen ontvangen. Erg slordig.
 
Wat zijn goede alternatieven voor chunks? Ik stond op het punt om een bestelling te plaatsen tot ik dit topic tegen kwam

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

 
 
 
 
 

Free_ltd

BBQ Junkie
Berichten
5.147
Om geen nieuw topic op te starten, al mensen ervaring met https://smokbbq.nl/

Iemand komt er mee adverteren op de belgische FB pagina van KJ. Op zich geen slechte prijzen, maar bieden bv geen whiskyhout en hickory aan.

Bedrijfje bestaat pas van mei 2020.
 
Wat zijn goede alternatieven voor chunks? Ik stond op het punt om een bestelling te plaatsen tot ik dit topic tegen kwam

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Heb laatst bij houtskool.nl anderhalve kilo kersen chunks gekocht voor een tientje en die zijn prima. (En moet nog steeds eens bij een lokale fruitteler vragen of ze ook het hout verkopen ).
 
Ik kwam laatst de volgende website tegen die wel enorm gunstig geprijsd is: https://smokbbq.nl/

Als ik binnenkort weer een voorraad nodig heb ga ik die site proberen
 
Ik kwam laatst de volgende website tegen die wel enorm gunstig geprijsd is: https://smokbbq.nl/

Als ik binnenkort weer een voorraad nodig heb ga ik die site proberen

2 berichten terug had ik het al over hen. Gisteren besteld en worden vandaag geleverd. Op mijn vraag hadden ze de dag erna ineens wel whiskyvaten en meteen ook aan hun pakket toegevoegd op hun website.

Maar er komen nog verzendkosten bij, wat in mijn geval naar BE €8 is.
ik heb dan even het vergelijk gemaakt met rookplankje dat een pakket heeft van 9kg verdeeld in zakken van 1,5kg (waarin ook hickory) terwijl smokbb 9 zakken van 1kg heeft. Dus meer keuze, maar geen hickory. In mijn geval ben ik voor het geheel een €10 goedkoper uit. ik heb ook nog 2 zakjes rookmot mee besteld.

Wel jammer dat ze geen chips hebben.
 
2 berichten terug had ik het al over hen. Gisteren besteld en worden vandaag geleverd. Op mijn vraag hadden ze de dag erna ineens wel whiskyvaten en meteen ook aan hun pakket toegevoegd op hun website.

Maar er komen nog verzendkosten bij, wat in mijn geval naar BE €8 is.
ik heb dan even het vergelijk gemaakt met rookplankje dat een pakket heeft van 9kg verdeeld in zakken van 1,5kg (waarin ook hickory) terwijl smokbb 9 zakken van 1kg heeft. Dus meer keuze, maar geen hickory. In mijn geval ben ik voor het geheel een €10 goedkoper uit. ik heb ook nog 2 zakjes rookmot mee besteld.

Wel jammer dat ze geen chips hebben.

Je hebt helemaal gelijk. Misschien had ik het zelfs wel van jouw post ;) De kunst met hoge verzendkosten is inderdaad om veel tegelijk te bestellen. Verzendkosten naar Nederland zijn alsnog 6.95. Ik hoor graag hoe het bevalt zodra je het binnen hebt!
 
Je hebt helemaal gelijk. Misschien had ik het zelfs wel van jouw post ;) De kunst met hoge verzendkosten is inderdaad om veel tegelijk te bestellen. Verzendkosten naar Nederland zijn alsnog 6.95. Ik hoor graag hoe het bevalt zodra je het binnen hebt!

Is binnen en ziet er prima gerief uit. Als verwelkoming van een extra zakje rookmot gekregen. :)

Gisteren voormiddag besteld en deze middag werden ze geleverd in België.

5428D0E8-F19C-495B-8641-59E276D05C38.jpeg
 
Van t weekend onderstaande doos opgehaald, via Marktplaats.
2 kg appel, 2 kg peer, 2 kg kers, 1 kg eiken van wijnvaten.

1BBB239B-508C-4016-ADB8-C13ECD04C883.jpeg
667E08DD-31E9-4A3D-B5B1-965091AF69A5.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan