BasBQ
Beef en Steak

Can I "Pull the Pork"?

Bedankt allemaal!

Voor de hulp en support onderweg en de felicitaties met m'n knorretje..
Ben er heel blij mee!

Wel nog een vraag, wat is de beste manier om nu de PP op te warmen?
In de oven?

 
ik doe het altijd in de koekepan, eventueel een scheutje cola erbij doen
 
Ik warm/ontdooi de pp op in de magnetron met een klein scheutje cola.
 
Als je een vacumeerder hebt, de zakjes in warm water opwarmen. Ik doe het ook vaak in de magnetron met een scheutje cola. In de oven onder folie met een scheutje cola kan ook, niet te heet, langzaam op temperatuur laten komen.
 
Voor nu in de pan gedaan, ga alle andere tips de komende tijd ook proberen!
Heb voorlopig PP genoeg  ;D

Het eerste broodje..

IMG_2385.jpg
 
Kwijl....
 
Lekker broodje! Eetsmakelijk!!!
 
Hmmmmm.
lekker hoor. ;D
 
daar heb je nu al die moeite voor gedaan, maar was het het waard?  :D
 
Ik denk het wel.. Proficiat met je knor!
 
Gefeli met die dikke KNOR en wat ziet je broodje er heerlijk uit !
 
pfffff heb net het helemaal doorgelezen.. wat een waanzinnig lange sessie. Petje af er voor hoor.. en wat ziet het er lekker uit.
Je snapt wel dat ik nu beetje heel erg huiverig ben geworden voor mijn eerste PP he.. die wil ik toch wel in een aantal weken gaan doen nu... 
 
@ Boyke;

Gewoon proberen, als je een kleiner stuk procureur neemt dan duurt het ook minder lang.

Okee het gaat wel een paar uur duren, maar met inpakken in de folie kun je dit nog verkorten. Het belangrijkste is dat je je BBQ een beetje stabiel op temperatuur kunt houden.
 
mja..daar moet ik nog mee leren werken.. het op temperatuur houden van de bbq..zeker bij die van mij (simpel kogelmodel he :p)
 
@ Boyke, gewoon voor gaan!
De beloning als het gelukt is is het meer dan waard.
 
Respect!! Gefeliciteerd hoor! Wat een sessie zeg, 33 uur... pfff!

Al moet ik Boyke wel gelijk geven... ik wil ook graag eens een pp gaan maken, maar aan een sessie van 33 uur zou ik toch niet moeten denken :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan