BasBQ
Beef en Steak

Camembert galore

 
 
 
 

El Fumarole

Gerijpt
Berichten
3.129
Vanwege wat doelloos gefiets in de zon, dreigde mijn hobby in het water te vallen. Gelukkig was er nog brood en wat camembert...
Camembertje in de alufolie,  ingesneden en wat knoflook erin gepropt en Proven?aalse kruiden erop gestrooid.
Hop, erop
20130804_175639_zps5d2f3c3c.jpg

Omnomnomnomnom
20130804_182250_zps7385eb36.jpg

Lekker?
Ja!
Schandalig lekker?
Zekers!
 
Ik heb het nog nooit gegeten, en wel al een paar keer gezien. Ik MOET het nu echt eens zelf gaan doen!
 
Zeer zeker lekker Jeroen!! Waar las ik laatst dat iemand er witte wijn aan toe had gevoegd??
Ik vind nl de smaak van camenbert alleen als het warm is best wel heftig!! en ik hou wel van mijn kaasjes hoor!!
 
Ja...dat is helemaal top! Nog een paar druppels calvados erop...wauw.
 
jip, ik wil ook! :D
 
Teddo zei:
Ja...dat is helemaal top! Nog een paar druppels calvados erop...wauw.
Komtie nou mee....
Volgende keer dan maar!

Het zal er overigens nogal toe doen wat voor kwaliteit camembert je neemt. Dit was een milde van gepasteuriseerde melk, maar een volgende keer pak ik ook eens een rauwmelkse denk ik.
Op internet zie je mensen er ook Ahornsiroop overheen doen, of inderdaad verschillende soorten drank. Dit is een gerecht waar je niet zomaar klaar mee bent ;D
 
Dus niet die ?ber goedkope eigen merk gebruiken?

Ziet er lekker uit, prima idee voor een late avond op het terras met wijn
 
is inderdaad een heerlijk hpje bij de borrel op een mooie zomer avond
 
Holkers zei:
Dus niet die ?ber goedkope eigen merk gebruiken?

Ik denk dat dat gewoon een kwestie is van uitproberen. Eigen merk en goedkoop betekent lang niet altijd 'slecht' volgens mij.
 
Ziet er alweer heerlijk uit, staat nog op de todo, maar niet lang meer  ;D
 
Terug
Bovenaan Onderaan