BasBQ
Beef en Steak

Buiten keuken voor Bastard Large

V-iwaarden

Sprokkelaar

@funkyfish klop dat dat de staanders zijn. De overige balken zijn 7,5 x 4,5.
Het eerste idee was om deze in lijn van de staanders te maken en ook 10 x 10 maar dit zou te grof worden. Dit is me dus afgeraden bij de hout handel en achteraf ben ik er ook erg blij mee dat ik het zo gedaan heb.

Walter84

Tondelzoeker
@V-iwaarden zo te zien heb je iets van rubber plaatjes onder de staanders zitten.
Mag ik vragen wat dit precies is en waar je het gehaald hebt?
Ziet er super uit dit. Ik ben ook van plan om een buitenkeuken incl. overkapping aan mn bestaande schuur te maken.
Ik ben benieuwd of het er net zo goed uit gaat zien.

V-iwaarden

Sprokkelaar

Klopt idd dat er rubber vierkantjes onder zitten. Ik heb bewust gekozen om geen poeren te zetten omdat ik er vanuit ging dat het wel mee zou vallen qua gewicht. Deze rubber plaatjes heb ik bij de bouwmarkt gehaald. Zijn soort anti vibratie matjes welke ze ook in 10x10 verkopen.
Dit heb ik gedaan zodat bij veel regen de poten wel nog een beetje kunnen “ademen”.
Als je nog meer vragen heb dan hoor ik t wel.

Walter84

Tondelzoeker
Klopt idd dat er rubber vierkantjes onder zitten. Ik heb bewust gekozen om geen poeren te zetten omdat ik er vanuit ging dat het wel mee zou vallen qua gewicht. Deze rubber plaatjes heb ik bij de bouwmarkt gehaald. Zijn soort anti vibratie matjes welke ze ook in 10x10 verkopen.
Dit heb ik gedaan zodat bij veel regen de poten wel nog een beetje kunnen “ademen”.
enig idee hoe dit heet en welke bouwmarkt het was? ben hier al een tijdje naar op zoek, maar nog nergens kunnen vinden.

V-iwaarden

Sprokkelaar

Anti vibratie mat heet het. Hier bij de gamma hebben ze grote stukken maar m’n schoonvader had deze plaatjes van 10x10 ooit eens bij de hornbach gekocht

Spekkie

Stoker

Ben je niet bang dat bij een beetje storm het hele geval de lucht in gaat?

V-iwaarden

Sprokkelaar

Ben je niet bang dat bij een beetje storm het hele geval de lucht in gaat?
Nee zeker niet.

De achterste palen zitten extra vast gemaakt aan de oude planken van de schuur. (Zie foto)

Daarnaast is het bij elkaar een behoorlijk gewicht en is alles goed met elkaar verbonden.

image.jpg

Bovenaan Onderaan