BasBQ
Beef en Steak

Buiten keuken voor Bastard Large

 
 

V-iwaarden

Vuurmaker
Berichten
64
Zoals ik al aangaf in mijn "ik stel me voor" ben ik op dit forum terecht gekomen nadat we inspiratie zochten voor onze buitenkeuken waar de Bastard Large in zou passen. Na veel ideeën op gedaan te hebben zijn we uit eindelijk tot het idee gekomen om een keuken en overkapping in 1 aan onze huidige schuur vast te maken. Vervolgens hebben we gelijk de stijl van de buitenkeuken doorgezet in onze schuur.

De eerste foto is de oude situatie, hier stond de Grill Guru op het oude meubel (welke weg mag) en de Bastard nog op de wieltjes.

Vorige week woensdag een aanhanger hout gehaald (douglas en zweeds rabat). Zaterdag ochtend begonnen met meten en zagen.. Zondag ochtend (terwijl er spareribs op de bbq lagen) langzaam weer opgestart en rond 20.00 uur waren we helemaal klaar. Het dak is nog niet definitief, hier weten we nog niet wat we precies willen en deze rabatdelen hadden we over. Verder komt er nog verlichting op de palen en onder het dak en wil ik nog wat plankjes in de kastjes maken.

IMG_6614.JPG


C2B1C6D1-8274-40C1-8633-B3FD31933DFD.JPG


IMG_6627.JPG


IMG_6629.JPG


IMG_6630.JPG


IMG_6631.JPG


IMG_6633.JPG


IMG_6645.JPG


IMG_6673.JPG


IMG_6674.JPG


IMG_6675.JPG


63555be4-9076-492b-8c2a-3827fec009bd.JPG


e87938b6-c789-406c-9589-da47801e4c54.JPG
 
Heel netjes. Degene die bakt staat wel niet droog als het regent. Maar het vlees wel.
 
Dank je!
Ik heb 30 cm wat het dak overhangt, dus met de buik inhouden sta je precies droog ;)


Dan is er goed over nagedacht :p Zo een keuken gun ik mij ook nog wel. Mss in de toekomst als ik eens tijd heb. Denk dat mijn vrouw liever heeft dat ik eerst een nieuwe badkamer en binnenkeuken steek:D
 
Vet onder de indruk hier!!!! Gaaf man.
 
@V-iwaarden, zie ik goed dat je als ondersteuning voor de kamado een dubbele laag houten planken hebt gedaan? Ik ben nog even op zoek naar de beste manier om te zorgen dat mijn meubel niet door gaat zakken op dat punt
 
@V-iwaarden, zie ik goed dat je als ondersteuning voor de kamado een dubbele laag houten planken hebt gedaan? Ik ben nog even op zoek naar de beste manier om te zorgen dat mijn meubel niet door gaat zakken op dat punt

Dat klopt inderdaad. Ik wilde ook geen risico nemen met het doorzakken van dit gedeelte. Ik heb verder onder het meubel op de grond nog extra blokken gezet en bij de verhoging zelf aan de achterkant een extra "pootje" gemaakt.
 
We zijn in middels weer verder gegaan met het afmaken van ons meubel.

Gister avond begonnen met het plaatsen van het juiste dak en ook de verlichting is inmiddels aanwezig.

Nu nog de boeilijsten plaatsen en wachten op het pakketje om alles aan de voorkant ook waterdicht te maken.

ABA3EEFB-51B3-4792-9D37-A04B331FAE86.JPG


IMG_6831.JPG


IMG_6809.JPG
 
Het spandoek voor als het regent is ook binnen, nu nog wat bedenken om het op te hangen.
Waarschijnlijk bestellen we er nog 1 extra voor
in de herfst/winter met een ander thema.
AB5062D6-7F5A-4E5E-97CF-DC6C4BE1B8E8.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan