Ik ben eigenlijk niet zo van de toetjes, maar op zijn tijd kan ik dat best waarderen, en natuurlijk helemaal als deze zelf gemaakt zijn, chocolade bevatten, en natuurlijk van de barbecue af komen

Dessert time it is
Brownie Oranges:
Men neme een aantal sinaasappels, in dit geval 4 (volgens recept, maar ik kon er 6 mee vullen, en achteraf gezien waarschijnlijk nog 1 of 2 meer)
Men holt deze voorzichtig uit met een klein mesje en een lepel.

En maakt vervolgens met onderstaande ingredi?nten een brownie mix.

Als de mix klaar is vul je de uitgeholde sinaasappels met 3/4 van de mix (ik had zelfs nog te veel er in gedaan, waardoor ze wat overlopen)

Inpakken in de folie, en dan op mijn eitje, bij een temp van ongeveer 150 gr C (kan vermoedelijk ook hoger of lager, waardoor het langzamer of sneller gaat natuurlijk) voor zo'n 45 tot 60 minuten
Ook kan je ze eventueel tussen de kooltjes leggen, maar dan dien je wel een kortere tijd aan te houden (30 min ongeveer)

En dan na het uitpakken (en het overgestroomde weggehaald te hebben (het ook wil immers ook wat

Volgende x met wat minder of geen nootjes proberen, en misschien een scheutje sinaasappel likeur, of Grand Marnier.
Ga ik zeker nog eens maken.
Mac
Meer info: neem een kijkje op mijn blog Brownie Oranges