BasBQ
Beef en Steak

Brisket ... oefenen voor de wedstrijd in Oktober !

DanBras zei:
Hey Fernando, mooi verslag en mooi resultaat voor zo'n moeilijk stuk vlees!
Nu heb je in ieder geval vergelijkingsmateriaal voor de volgende brisket runs en kan je een beetje experimenteren om het verder te verbeteren :)

Dankje wel man ..
 
Lekker bezig Fernando! Mooi begin met deze Brisket.
Leuk dat je mee gaat doen met de wedstrijd, wordt een super weekend zo.. ;D
 
Mac zei:
Hij is verdiend hoor SmokyWok  :)
Van harte met je Koetje

Mac
 

Dankje Wel !!!
 
MrMannetje zei:
Lekker bezig Fernando! Mooi begin met deze Brisket.
Leuk dat je mee gaat doen met de wedstrijd, wordt een super weekend zo.. ;D

Ja ik kijk er naar uit !!!  Ik heb er echt veel zin in ..  ;D
 
Gefeliciteerd met je koetje.
 
mooie brisket geworden, en gefeliciteerd met je koetje.
Leuk dat je mee komt doen met de wedstrijd  :)
 
Gefeliciteerd met koei. Zelf ben je altijd kritischer dan het testpanel en dat is goed! Ook Burns Ends gemaakt?
 
Mooi gemaakt moet er ook aan geloven dit weekend.
 
Ziet er goed uit. Staat ook op de todo list.
 
Mooie run en verslag. Moet zelf ook nog wat meer energie steken in Brisket, maar dat komt nog wel  ;D
Overigens herken ikzelf het droge helemaal niet wat veel voorbij komt. Ik had mijn brisket zonder inpakken laten garen.
Heb je wel een sessie van 13 uur + maar tot mijn verrassing was deze toch nog goed mals en sappig (in verhouding dan)
 
Ziet er allemaal heel erg goed uit.
Maaruhhhhh, kun jij tijdreizen of zo?????
Want ik vind het knap dat je nu al foto's hebt van iets dat  over een maand pas plaats gaat vinden :p
 
Mijn eerste brisket was ook van Europese afkomst erg rood neigde ook een beetje droog te proeven na enkel minuten. Smaak was goed . Zal toch vlees uit Europa zijn wat het probleem is.
 
Mooie brisket is dit geworden. Ik doe hem zo snel mogelijk ook, met dezelfde reden, ook ik moet oefenen voor de wedstrijd in oktober. Thx om te delen.
 
Achieltje zei:
Mooie brisket is dit geworden. Ik doe hem zo snel mogelijk ook, met dezelfde reden, ook ik moet oefenen voor de wedstrijd in oktober. Thx om te delen.

Uuuuh,... vermoed enkel dat TS de wedstrijd al gehad heeft,.... okt 2013.  :p
 
Bidle zei:
Achieltje zei:
Mooie brisket is dit geworden. Ik doe hem zo snel mogelijk ook, met dezelfde reden, ook ik moet oefenen voor de wedstrijd in oktober. Thx om te delen.

Uuuuh,... vermoed enkel dat TS de wedstrijd al gehad heeft,.... okt 2013.  :p

Haha, ik zocht gewoon op wedstrijdrecepten... Jaartallen had ik nergens gezien. Toch zal een brisket uit '13 wel evengoed zijn dan in '14 zeker? lol
 
Terug
Bovenaan Onderaan