Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er super uit Frits. Wat een plaatje. En wat een mooie vetmarmering. Dat moet smullen en snoepen geweest zijn.
Ps.
Mooie injectiespuit heb je daar. Is dat de SpitJack?
Gaaf! Mooi hoor..
Is dat open geslagen deel nou the point ofzo?
Lekkere Q vol zo
Lekker sappig gebleven
Krijg de mix niet gevonden
Wauw Frits, dat ziet er geweldig uit, een 180-er ?
Ahh oke. Bedankt! . ik hoop ook ergens deze gauw te maken, alleen beetje lastig welk deel ik dan open moet slaan/snijden mbt the point.... maar ben nog opzoek waar een zo'n stuk vlees kan halen zonder een pas van de Makro/Hanos/Sligro...Klopt, de point heeft dikkere vezels en grovere vet dooradering.
Dank je wel Frits, maar omdat wij afhankelijk zijn van de slager en niet altijd de mooist door geaderde uit kunnen zoeken denk ik dat ik het maar gewoon bij het oude hou ietsje meer zekerheid dat ik ook een lekkere malse flat krijg het puntstuk is meestal wel goed te verteren maar met de flat wil nog al eens te droog zijn bij mij.De burnt ends zeker, deflat was iets te ver.
@TraegerTinus en @Hans, voor een goed dooraderde brisket heeft hot and fast mijn voorkeur. Maar is het een minder goede ga ik toch voor een lagere temperatuur.
Ahh oke. Bedankt! . ik hoop ook ergens deze gauw te maken, alleen beetje lastig welk deel ik dan open moet slaan/snijden mbt the point.... maar ben nog opzoek waar een zo'n stuk vlees kan halen zonder een pas van de Makro/Hanos/Sligro...