BasBQ
Beef en Steak

Brisket day

Ziet er heerlijk uit.
 
Nosmo zei:
Dat ziet er helemaal niet verkeerd uit! Klop het dat je geen rookring hebt? of komt het niet zo goed uit op de foto?

Als je niet weet wat je met de restjes aanmoet: http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=1265.0
Je hebt gelijk, weinig rookring bij mij, zeker als ik het vergelijk met de Brisket van Gerard. Ik denk dat ik wel weet wat de oorzaak kan zijn: omdat de rub volgens het recept op Noskos z'n site veel te droog was heb ik er een scheutje olijfolie bij gedaan. Maar achteraf kan ik me voorstellen dat je daarmee ook de pori?n van het vlees dicht smeert. Of is dat t? ver gezocht?

En Burned Ends, die had ik al bedacht voor bij de Bekerfinale morgen. Mijn paasdiner gaat alleen voor de TV plaatsvinden. Schoonfamilie was niet echt blij toen ik aangaf dat het diner wel om 18.00 afgelopen moest zijn, en na 19.45 beginnen dat was ook niet mogelijk. Nou, dan lijkt me de beste optie dat ik Burned Ends ga eten terwijl ik mijn cluppie aanmoedig :D  Hopen dat het toch nog wat wordt met dit seizoen.
 
gefeliciteerd met je koei, vind het leuk te horen dat je genoten hebt vandaag
 
Ziet er heerlijk uit! Vind dat ze best op elkaar lijken :) gefeliciteerd met het lekkere stukje vlees en je koei!
 
Mooi werk dat verdient een koei, gefeliciteerd
 
Gefeliciteerd met de prestatie en met je koei!
 
Terug
Bovenaan Onderaan