BasBQ
Beef en Steak

Braodworsies rokah!

d5f128d6d5faa2622a0a39fbbc5b933d.jpg
Duidelijk een boek van meneer wateetons. Herkenbare schrijfstijl 😂😂
citaat: "Het volgende hoofdstuk gaat over vegetarische worst. Waarom? Dat weten we eigenlijk ook niet" hahahahahaha
 
Duidelijk een boek van meneer wateetons. Herkenbare schrijfstijl
citaat: "Het volgende hoofdstuk gaat over vegetarische worst. Waarom? Dat weten we eigenlijk ook niet" hahahahahaha
Hahaha ja, tot nu toe is hij vrij kortaf over het vegetarische gebeuren. Sowieso heb ik al meerdere keren hardop gelegen. En mijn vrouw kijkt me dan aan van: 'gast, je leest een boek over worst...? De fak!!?' Ik las toen het hoofdstuk voor de vrouwen... Heb het nog even niet laten lezen
 
Mooi draadje. Broodje met worst is super. M’n broertje is nu helemaal in de wereld van het worsten maken. En dan voornamelijk wild. Ree en wildzwijn. En zelfs hert gaat er aan. Ree en venkel is een heerlijke combi. Zeker met een basis rode pasta saus. En wat penne pasta. Worstjes op de BBQ roken en kort grillen. Dan door de pasta saus doen. Je weet niet wat je mee maakt.
Ik weet niet meer of ik daar ooit een draadje over gemaakt heb. Maar heb wel de foto’s nog.
Kijk, dat klinkt te gek! Ben zelf nog niet zo gek van wild, maar de ideeën alleen al vind ik geweldig. Je kunt echt helemaal los met worst. En daar hou ik van.
Maar de foto's, graag?!
Het grappige is, dit draadje begon als een simpel verslag van worsten roken voor op brood, ik vond ze te droog, ik denk dat kan beter, krijg hier tips en voor ik het weet is er een nieuwe hobby binnen een hobby begonnen.
 
hahaha. mooi draadje is dit zeg.
zooo herkenbaar.
op een dag kom je erachter dat de worst uit de super eigenlijk niet zo lekker is. DAN begint het te kriebelen.
En als je eenmaal over zelf worstmaken gaat nadenken en praten, dan ben je eigenlijk al om.
Zeker als je ook het lef heb om een worst-boek van meneer wateetons te lezen. Dan kan je niet meer terug.
De volgende stap is je eigen worst maken en vervolgens koop je waarschijnlijk nooit meer een worst in de super (ok, misschien eentje voor het gemak, maar dan heb je ook meteen weer spijt).
@mcjas : inderdaad, niet alles verklappen. daarvoor is het boek (waarschijnlijk, want ik heb "over worst" dus de worstbijbel ken ik niet) veel te leuk

en oh ja, lekker broodje hoor ;)

Tsja, hier heb ik eigenlijk niks aan toe te voegen dan: Het is allemaal de schuld van Rick ( @Ridevi71 ) , dat ik de worstbijbel heb aangeschaft en ben gaan worstendraaien, dat het leuk en verslavend is om zelf worst te maken en je helemaal los kunt gaan in je creativiteit...………….maar het is allemaal de schuld van Rick.... ;) :giggle:

btw. dat broodje ziet er awesome uit, heerlijk
 
Ik geef dan maar mcjas de schuld... Hij begon voor mij voor het eerst over de Worstbijbel en citeerde een deel van het evangelie. Maar ik geef anders ook gewoon Rick de schuld, net zo makkelijk
Ik moet nog beginnen, maar met dit weer heb ik nog wel eens zin in pasta bolognese. Zo ook nu dus en heb wat vlees gehaald om de gehakt molen weer een keer te testen. Dan weet ik ook hoe die er aan toe is. Dan kan het langzaam gaan borrelen... Net als ik nu zelf ook ga doen. Weekend!
 
krijg ik hier op het forum ook al overal de schuld van........
graag gedaan guys 😂
 
Wel, ik ben verkocht! Dit boek zal de bibliotheek aanvullen

Ik wil eig al langer eens proberen mijn eigen worsten te maken. Geen idee waarom, maar het spreekt me aan

Verstuurd vanaf mijn Nokia 7 plus met Tapatalk
 
Wel, ik ben verkocht! Dit boek zal de bibliotheek aanvullen

Ik wil eig al langer eens proberen mijn eigen worsten te maken. Geen idee waarom, maar het spreekt me aan

Verstuurd vanaf mijn Nokia 7 plus met Tapatalk
Ik speelde ook eigenlijk al jaren met de gedachte, maar het kwam er niet van, ik wist niet genoeg, nog niet echt zin in dan dus... Het kan verkeren. Staan zo te zien heerlijke recepten in dat boek!
 
De lokale bibliotheek is hier om de hoek, en het boek was aanwezig. Dus sneller in bezit dan gedacht
62666f78a0ebba1a9c3eff654903d986.jpg


Verstuurd vanaf mijn Nokia 7 plus met Tapatalk
 
Ik geef dan maar mcjas de schuld... Hij begon voor mij voor het eerst over de Worstbijbel en citeerde een deel van het evangelie. Maar ik geef anders ook gewoon Rick de schuld, net zo makkelijk
Graag gedaan, altijd leuk om te weten dat je iemand een mooie en vooral lekkere nieuwe hobby bezorgd hebt.
 
Ik moet toegeven, 'meneer' heeft een speciale schrijfstijl


Verstuurd vanaf mijn Nokia 7 plus met Tapatalk
 
het is in ieder geval niet saai om te lezen
 
Het leest heerlijk weg. Ik krijg nogal eens de vraag waarom ik hardop zit te lachen... 'Je leest toch dat worstenboek??'... Ja, klopt
 
Als alles goed gaat, ga ik dit weekend m'n eerste worsten draaien! Ze gaan alleen niet op de bbq, denk ik. Mag ik ze wel showen in dit draadje?
 
Terug
Bovenaan Onderaan