Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
 . En ik heb de probedoorvoeren aan de achterzijde gemaakt. En dan hangen die draden niet zo lelijk in het gezicht. ;-)
. En ik heb de probedoorvoeren aan de achterzijde gemaakt. En dan hangen die draden niet zo lelijk in het gezicht. ;-)   Ik heb de magneet beugel van BBQ Guru besteld bij onze sponsor. Dan moet het goed komen.
 Ik heb de magneet beugel van BBQ Guru besteld bij onze sponsor. Dan moet het goed komen.

. De binnenmaat van de ton is 58/59 cm, als onderrooster heb ik het goedkope Cadac rooster van 57 cm gebruikt, ongeveer een cm of 10 van de buffer af. Ik ga er vanuit dat dit perfect moet werken, anders kan ik nog steeds een waterpan daar weer bovenop zetten.
. De binnenmaat van de ton is 58/59 cm, als onderrooster heb ik het goedkope Cadac rooster van 57 cm gebruikt, ongeveer een cm of 10 van de buffer af. Ik ga er vanuit dat dit perfect moet werken, anders kan ik nog steeds een waterpan daar weer bovenop zetten.