Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zonder toelichting zegt dat weinig natuurlijk...wtavaneijsden zei:ik heb niet zo beste ervaringen met deze toko.
wtavaneijsden zei:doe er mee wat je wilt.
lijkt me waarschuwing genoeg.
+1mrwolf zei:wtavaneijsden zei:doe er mee wat je wilt.
lijkt me waarschuwing genoeg.
Nou, niet echt natuurlijk. Het is makkelijk om zoiets te roepen, maar zonder onderbouwing vind ik het zwartmaken van een bedrijf.
Misschien heb je helemaal gelijk hoor, maar ik vind het wel belangrijk om dat soort uitingen toe te lichten.
Het kan zijn dat je ook nog een naheffing krijgt van de Nederlandse Douane, zo was een goedkope Hero camera vanuit de US ineens niet meer zo goedkoopArjan Ebing zei:Ik wel, 36 dollar en 37 dollarcent (= ? 34,32), heb de thermapen limited edition hot coals mk4 besteld (helaas geen korting) tezamen met de leren beschermhoes (20% korting) en een infrarood thermometer (50% korting!)![]()
McPeet zei:Het kan zijn dat je ook nog een naheffing krijgt van de Nederlandse Douane, zo was een goedkope Hero camera vanuit de US ineens niet meer zo goedkoopArjan Ebing zei:Ik wel, 36 dollar en 37 dollarcent (= ? 34,32), heb de thermapen limited edition hot coals mk4 besteld (helaas geen korting) tezamen met de leren beschermhoes (20% korting) en een infrarood thermometer (50% korting!)![]()
Arjan Ebing zei:Heb vanmorgen wat spulletjes besteld bij green forest (o.a. Grill grates)
Deze heeft vandaag ook een black friday aanbieding namelijk 10% korting!
Had de site al geruime tijd in mijn browser open staan op mijn iPad, dus kreeg de melding van deze korting pas nadat ik had besteld.
Even netjes een e-mailtje er achteraan gestuurd, en uitgelegd.
Binnen 30 minuten had ik antwoord terug van Richard, en hij zou het alsnog in orde maken. #:-S
Richard je bent een topper! =D>
Hier het adres van de site van green forest: http://www.green-forest.nl
Arjan Ebing zei:McPeet zei:Het kan zijn dat je ook nog een naheffing krijgt van de Nederlandse Douane, zo was een goedkope Hero camera vanuit de US ineens niet meer zo goedkoopArjan Ebing zei:Ik wel, 36 dollar en 37 dollarcent (= ? 34,32), heb de thermapen limited edition hot coals mk4 besteld (helaas geen korting) tezamen met de leren beschermhoes (20% korting) en een infrarood thermometer (50% korting!)![]()
Huh? Je hebt toch een belastingvrije voet van 430 euro? Daar zit ik nog lang niet aan![]()
Leo zei:Arjan Ebing zei:Heb vanmorgen wat spulletjes besteld bij green forest (o.a. Grill grates)
Deze heeft vandaag ook een black friday aanbieding namelijk 10% korting!
Had de site al geruime tijd in mijn browser open staan op mijn iPad, dus kreeg de melding van deze korting pas nadat ik had besteld.
Even netjes een e-mailtje er achteraan gestuurd, en uitgelegd.
Binnen 30 minuten had ik antwoord terug van Richard, en hij zou het alsnog in orde maken. #:-S
Richard je bent een topper! =D>
Hier het adres van de site van green forest: http://www.green-forest.nl
Richard is een fijne kerel