BasBQ
Beef en Steak

Black Friday

 
 

Tinu$

Vuurmaker
Berichten
88
Deze aanbieding vond ik op facebook. En misschien zijn er meer aanbiedingen voor "black friday"?

d3c3075c85cf471e2711778aa909af07.jpg


Ik heb geen aandelen btw


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
ik heb niet zo beste ervaringen met deze toko.

 
doe er mee wat je wilt.
lijkt me waarschuwing genoeg.
 
Het ruikt er altijd wel lekker als ik er langs rijd:)  maar vind de aanbieding niet spectaculair. Heb 2 jaar geleden ook 499 voor dezelfde Kamado betaald. Beetje zoeken vind je ze altijd wel voor die prijs..

 
wtavaneijsden zei:
doe er mee wat je wilt.
lijkt me waarschuwing genoeg.

Nou, niet echt natuurlijk. Het is makkelijk om zoiets te roepen, maar zonder onderbouwing vind ik het zwartmaken van een bedrijf.

Misschien heb je helemaal gelijk hoor, maar ik vind het wel belangrijk om dat soort uitingen toe te lichten.
 
Ik heb mijn Joe Jr. daar gekocht plus nog wat spullen.

Mijn ervaringen zijn op zich goed met als enige kanttekening dat de vriendelijkheid als je de winkel in loopt niet altijd ehh... verwarmend is. Maar dat kan ook met mijn persoontje te maken hebben (altijd hand in eigen boezem enzo).
Ik heb wel het idee dat ze echt kennis van zaken hebben.
 
mrwolf zei:
wtavaneijsden zei:
doe er mee wat je wilt.
lijkt me waarschuwing genoeg.

Nou, niet echt natuurlijk. Het is makkelijk om zoiets te roepen, maar zonder onderbouwing vind ik het zwartmaken van een bedrijf.

Misschien heb je helemaal gelijk hoor, maar ik vind het wel belangrijk om dat soort uitingen toe te lichten.
+1
 
Niet luisteren, tot een aantal keer verkeerde dingen leveren. iets beloven wat niet nagekomen word.
en idd de klantvriendelijkheid.


onderbouwend genoeg.


 
Ben benieuwd ga vrijdag iig even kijken


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Heb vanmorgen wat spulletjes besteld bij green forest (o.a. Grill grates)

Deze heeft vandaag ook een black friday aanbieding namelijk 10% korting! :D

Had de site al geruime tijd in mijn browser open staan op mijn iPad, dus kreeg de melding van deze korting pas nadat ik had besteld.

Even netjes een e-mailtje er achteraan gestuurd, en uitgelegd.

Binnen 30 minuten had ik antwoord terug van Richard, en hij zou het alsnog in orde maken. #:-S

Richard je bent een topper!  =D>

Hier het adres van de site van green forest: http://www.green-forest.nl
 
Thermoworks heeft eveneens black friday. 20% korting op de thermapen mk4. (En ze hebben nog meer aanbiedingen) Geen idee wat de verzendkosten zijn helaas
 
Ik wel, 36 dollar en 37 dollarcent (= ? 34,32), heb de thermapen limited edition hot coals mk4 besteld (helaas geen korting) tezamen met de leren beschermhoes (20% korting) en een infrarood thermometer (50% korting!)  ;)
 
Arjan Ebing zei:
Ik wel, 36 dollar en 37 dollarcent (= ? 34,32), heb de thermapen limited edition hot coals mk4 besteld (helaas geen korting) tezamen met de leren beschermhoes (20% korting) en een infrarood thermometer (50% korting!)  ;)
Het kan zijn dat je ook nog een naheffing krijgt van de Nederlandse Douane, zo was een goedkope Hero camera vanuit de US ineens niet meer zo goedkoop
 
McPeet zei:
Arjan Ebing zei:
Ik wel, 36 dollar en 37 dollarcent (= ? 34,32), heb de thermapen limited edition hot coals mk4 besteld (helaas geen korting) tezamen met de leren beschermhoes (20% korting) en een infrarood thermometer (50% korting!)  ;)
Het kan zijn dat je ook nog een naheffing krijgt van de Nederlandse Douane, zo was een goedkope Hero camera vanuit de US ineens niet meer zo goedkoop

Huh? Je hebt toch een belastingvrije voet van 430 euro? Daar zit ik nog lang niet aan ;)
 
Arjan Ebing zei:
Heb vanmorgen wat spulletjes besteld bij green forest (o.a. Grill grates)

Deze heeft vandaag ook een black friday aanbieding namelijk 10% korting! :D

Had de site al geruime tijd in mijn browser open staan op mijn iPad, dus kreeg de melding van deze korting pas nadat ik had besteld.

Even netjes een e-mailtje er achteraan gestuurd, en uitgelegd.

Binnen 30 minuten had ik antwoord terug van Richard, en hij zou het alsnog in orde maken. #:-S

Richard je bent een topper!  =D>

Hier het adres van de site van green forest: http://www.green-forest.nl

Richard is een fijne kerel
 
Arjan Ebing zei:
McPeet zei:
Arjan Ebing zei:
Ik wel, 36 dollar en 37 dollarcent (= ? 34,32), heb de thermapen limited edition hot coals mk4 besteld (helaas geen korting) tezamen met de leren beschermhoes (20% korting) en een infrarood thermometer (50% korting!)  ;)
Het kan zijn dat je ook nog een naheffing krijgt van de Nederlandse Douane, zo was een goedkope Hero camera vanuit de US ineens niet meer zo goedkoop

Huh? Je hebt toch een belastingvrije voet van 430 euro? Daar zit ik nog lang niet aan ;)

Hmmm zit net te kijken, maar het schijnt dat je maar 150 euro mag invoeren X(

Ach ja, we zien het wel, had de spulletjes toch nodig :D

Dan kom ik uiteindelijk nog op de "normale" prijs uit, normaal zou dat dus nog veel hoger zijn! ;)
 
Leo zei:
Arjan Ebing zei:
Heb vanmorgen wat spulletjes besteld bij green forest (o.a. Grill grates)

Deze heeft vandaag ook een black friday aanbieding namelijk 10% korting! :D

Had de site al geruime tijd in mijn browser open staan op mijn iPad, dus kreeg de melding van deze korting pas nadat ik had besteld.

Even netjes een e-mailtje er achteraan gestuurd, en uitgelegd.

Binnen 30 minuten had ik antwoord terug van Richard, en hij zou het alsnog in orde maken. #:-S

Richard je bent een topper!  =D>

Hier het adres van de site van green forest: http://www.green-forest.nl

Richard is een fijne kerel

Absoluut! Hulde aan deze man
 
Terug
Bovenaan Onderaan