Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Chef Martin zei:Bbqenegg zei:ik dacht dat het nodig is als je pulled pork wil maken of heb ik dat verkeerd?
en zou het handig vinden om het vlees aan de ene kant mooi aan te grillen en dan rustig aan de andere kant leggen![]()
Ik gebruik voor PP altijd een platesetter. BBQ wordt dan altijd maximaal gevuld. Als ik zowel direct als indirecte bereiding wil plaats ik later de platesetter, of ik haal hem er juist eerder uit!
Sommige stervelingen hebben er helaas maar ??n....snif...Ivo-tje zei:Chef Martin zei:Bbqenegg zei:ik dacht dat het nodig is als je pulled pork wil maken of heb ik dat verkeerd?
en zou het handig vinden om het vlees aan de ene kant mooi aan te grillen en dan rustig aan de andere kant leggen![]()
Ik gebruik voor PP altijd een platesetter. BBQ wordt dan altijd maximaal gevuld. Als ik zowel direct als indirecte bereiding wil plaats ik later de platesetter, of ik haal hem er juist eerder uit!
Ik gooi het altijd van de ene naar de andere BGE... Maar ik had er dus geen twee hoeven kopen om direct en indirect na elkaar te doen???![]()
Dat kun je inderdaad wel zeggen Emiel.structor zei:Je bedoelt te zeggen dat je al heel wat culinaire reizen gemaakt heb sinds je het ei hebt![]()