BasBQ
Beef en Steak

Big green egg scheidingswand

Begrijp ik nu dat je geen platesetter hebt ???
 
Chef Martin zei:
Bbqenegg zei:
ik dacht dat het nodig is als je pulled pork wil maken of heb ik dat verkeerd?

en zou het handig vinden om het vlees aan de ene kant mooi aan te grillen en dan rustig aan de andere kant leggen :)

Ik gebruik voor PP altijd een platesetter. BBQ wordt dan altijd maximaal gevuld. Als ik zowel direct als indirecte bereiding wil plaats ik later de platesetter, of ik haal hem er juist eerder uit!

Ik gooi het altijd van de ene naar de andere BGE... Maar ik had er dus geen twee hoeven kopen om direct en indirect na elkaar te doen??? :p
 
Ivo-tje zei:
Chef Martin zei:
Bbqenegg zei:
ik dacht dat het nodig is als je pulled pork wil maken of heb ik dat verkeerd?

en zou het handig vinden om het vlees aan de ene kant mooi aan te grillen en dan rustig aan de andere kant leggen :)

Ik gebruik voor PP altijd een platesetter. BBQ wordt dan altijd maximaal gevuld. Als ik zowel direct als indirecte bereiding wil plaats ik later de platesetter, of ik haal hem er juist eerder uit!

Ik gooi het altijd van de ene naar de andere BGE... Maar ik had er dus geen twee hoeven kopen om direct en indirect na elkaar te doen??? :p
Sommige stervelingen hebben er helaas maar ??n....snif...
 
Zeker weten. Kolen bijvullen tot de onderkant van de vuurring. Platesetter met de pootjes omhoog plaatsen, lekbakje op de platesetter. Rooster en vlees erop en de temperatuur regelen met de schuiven. Dat is het in een notendop. Wil je rookhout erbij doe dat dan voor de platesetter erop gaat.
 
BertM zei:
El Fumarole zei:
Sommige stervelingen hebben er helaas maar ??n....snif...

Hoe ga je mensen noemen die er geen hebben ??

In mijn geval had je me, als ik 'm niet gekocht had, 'vakantieganger' kunnen noemen. We hebben er toch wel e.e.a. voor gelaten zeg maar ;)
Maar: ik heb er geen minuut spijt van gehad! Dat dan weer wel.
 
El Fumarole zei:
BertM zei:
El Fumarole zei:
Sommige stervelingen hebben er helaas maar ??n....snif...

Hoe ga je mensen noemen die er geen hebben ??

In mijn geval had je me, als ik 'm niet gekocht had, 'vakantieganger' kunnen noemen. We hebben er toch wel e.e.a. voor gelaten zeg maar ;)
Maar: ik heb er geen minuut spijt van gehad! Dat dan weer wel.
Je bedoelt te zeggen dat je al heel wat culinaire reizen gemaakt heb sinds je het ei hebt :D
 
structor zei:
Je bedoelt te zeggen dat je al heel wat culinaire reizen gemaakt heb sinds je het ei hebt :D
Dat kun je inderdaad wel zeggen Emiel.
Als ik zo terugdenk aan wat er allemaal op heeft gelegen, krijg ik spontaan weer trek ;D

Mede dankzij dit forum trouwens, want dat blijft wel een eindeloze inspiratiebron.
 
Terug
Bovenaan Onderaan