BasBQ
Beef en Steak

BierBlik Kip

P

Pjeterinfo

Gast
Vandaag twee BBK's op het programma. Eentje met Byron's Butt rub vind ik persoonlijk lekker pittig op een kippetje, en eentje met tijm knoflook, even wat tijm en knoflook laten trekken in de olijfolie en lekker in gemasseerd.

foto-1.jpg
 
Het begin is veelbelovend.. en het is een prachtige dag.. Moet goed komen!
 
Ik krijg er ook al weer zin in als ik dit zie!
BCC is one of my favorites!
 
dat waren heerlijke kippies denk ik
 
Ook een mooi stel Bram! Nice and tastefull.
 
Blijft toch behelpen op een OTP, ik ga eens op mijn gemak nadenken of het een WSM of pro Q gaat worden . Iemand nog bezwaren op ??n van de twee?
 
Blikjes kip gaat niet goed op een smoker, de temperatuur is te laag om een lekker krokant velletje te krijgen.

Je OTP is juist zeer geschikt voor BCC! Waarom vond je het behelpen?
 
Ik mis net ff wat meer ruimte, het missen van het krokante velletje had ik niet bij stil gestaan.
 
Ik zet mijn BCC altijd in een braadslee op het onder rooster met de briketten links en rechts van de braadslee. Zo heb je ruimte genoeg.
 
Nosmo zei:
Ik zet mijn BCC altijd in een braadslee op het onder rooster met de briketten links en rechts van de braadslee. Zo heb je ruimte genoeg.
yep idd precies zo (op motor-forum hebben ze hier het i'm with stupid icoon voor :D (geen belediging voor de duidelijkheid  :-[))
 
Ik doe BCC al sinds jaar en dag op het kolen rooster, werkt prima. Ik doe ook alleen maar kolen aan ??n kant en draai ze dan een slagje op ongeveer de helft van de tijd, dan hebben ze evenveel warmte rondom.

En gefeliciteerd met je tokkie!
 
Ze stonden inderdaad op het onder rooster, om te draaien waarschijnlijk te wankel. Ik ga dan beter maar eerst opzoek naar bcc houders.
 
Lekkere kippetjes, gefeliciteerd met je tokkie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan