Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Peter W zei:wat je ook kan doen is de steak eerst rustig op temperatuur laten komen en op de andere bbq met goed heet vuur een eind sear geven.
dennis zei:Peter W zei:wat je ook kan doen is de steak eerst rustig op temperatuur laten komen en op de andere bbq met goed heet vuur een eind sear geven.
Beste advies tot nu toe, barbecues heb je nooit genoeg (wederhelft denkt er anders over....Is dat alleen bij mij zo?)![]()
Rudik zei:Peter,
Hierbij het verslag:
2 biefstukken laten ontdooien in de koelkast
biefstukken ca. 3 cm dik
dag van bereiding ongeveer 2 uur van tevoren uit de koelkast gelegd
beetje peper en zout
BBQ voorbereid met houtskool, temp ongeveer 250 graden
Biefstuk in de BBQ met gesloten deksel op temperatuur laten komen tot een kern van ca 30 graden
middels de seargrate beide zijde van streepjes voorzien
kerntemperatuur 50 graden
laten rusten
aansnijden
taai
Lowietje72 zei:dennis zei:Peter W zei:wat je ook kan doen is de steak eerst rustig op temperatuur laten komen en op de andere bbq met goed heet vuur een eind sear geven.
Beste advies tot nu toe, barbecues heb je nooit genoeg (wederhelft denkt er anders over....Is dat alleen bij mij zo?)![]()
Alleen bij jou zo....mijn vrouw vraagt wel eens als het tuincentrum opruimt......'Is dat niks voor er bij'......
Ridevi71 zei:Jeroen +1
Kan het misschien ook aan de kwaliteit/soort van het vlees liggen?
Het ene vlees is het andere niet... Het blijft een natuurproduct.
ThrowonD zei:Ridevi71 zei:Jeroen +1
Kan het misschien ook aan de kwaliteit/soort van het vlees liggen?
Het ene vlees is het andere niet... Het blijft een natuurproduct.
Gaan we elkaar tutoyeren?
Want ik weet dus niet wie van de reactie gevers Jeroen is..., en mogelijk een goed advies geeft..
El Fumarole zei:Zo te zien is het helemaal geen biefstuk, maar entrecote.