BasBQ
Beef en Steak

BGE large eiken meubel eindelijk klaar!

  • Onderwerp starter Firestarter
  • Startdatum
Bevriende meubelmaker heeft het meubel voor ons gemaakt. Na het hele internet te hebben afgezocht naar maten dachten we het te weten...helaas kwamen we 3 cm te kort  :-[. Nu staat het nest op klosjes, maar dat gaat nog veranderen.
Vandaar dat blikje Radler.. nooit surfen op het www met drank op :p
De VT wonen letters zijn 'the female touch' ( mijn inbreng dus)...ik heb met mijn vriend een afspraak. Ik bemoei me niet met het vlees en het vuur en hij niet met de inrichting. Werkt prima.
 
Zo dat ziet er goed uit :)
Erg mooi gemaakt allemaal!
 
Gaaf mooi stukje vakwerk daar zul je nog veel plezier aanhebben.
 
Erg mooi!! Koelkast ook nog eens zeer praktisch ;)
 
Top zeg!!!!

Erg fraai
Alles! De overkapping en het meubel
 
Damn, daar ben ik dus wel ff jaloers op!!!  8) Een totaal plaatje wat in alle opzichten zeer netjes is gemaakt en afgewerkt. Zal graag nog een plaatje van afstand zien  ;D
 
Jaloers makende kast, echt geweldig en een biertje dichtbij meestal wel handig
 
Erg fraai! Complimenten.

Wat ik me wel afvraag... kan het deksel wel open als het meubel tegen de wand staat ?

Dat was namelijk het probleem bij ons ontwerp...
 
Mooi plekje hoor. En die koelkast eronder vind ik ook totaal geniaal ;D
 
Erg mooi!

Vanwaar trouwens die honkbalknuppel die er links aan hangt? Is dat voor als het vlees nog te veel spartelt? :D
 
coelho zei:
Erg mooi!

Vanwaar trouwens die honkbalknuppel die er links aan hangt? Is dat voor als het vlees nog te veel spartelt? :D

Haha...dat is voor als iemand kritiek op de kok heeft, of ongevraagd het deksel opent  :D
 
willem72 zei:
Erg fraai! Complimenten.

Wat ik me wel afvraag... kan het deksel wel open als het meubel tegen de wand staat ?

Dat was namelijk het probleem bij ons ontwerp...

Hij staat bij ons ook niet strak tegen de wand... ;)
 
Wow!!!! Erg gaaf!!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan