BasBQ
Beef en Steak

Bestellen Smokenator 2.0 is een feit!

Het is vast een stomme vraag van een niet-kenner van smokenators, maar kun je misschien een beetje uitleggen hoe je jouw smokenator gebruikt? Heb op zich wel interesse maar weet niet precies hoe het werkt (silly me).
 
dromer1967 zei:
Het is vast een stomme vraag van een niet-kenner van smokenators, maar kun je misschien een beetje uitleggen hoe je jouw smokenator gebruikt? Heb op zich wel interesse maar weet niet precies hoe het werkt (silly me).
Hoi dromer, ter info...

http://www.smokenator.com/How-Smokenator_Works

https://www.google.nl/search?q=smokenator&client=safari&hl=nl-nl&prmd=sivn&source=lnms&tbm=vid&sa=X&ved=0ahUKEwjkxZbxlPXPAhUBFCwKHdduBv4Q_AUICSgD&biw=1024&bih=672

Hopelijk heb je zo een goed beeld er van.



Gr. Mike
 
Dank Mike. Ik zal vanavond eens naar de filmpjes kijken :)

De tekst legt gelukkig al heel wat uit. Het is me alleen nog niet helemaal duidelijk hoe je de kolen aansteekt. Maar dat zal in ??n van de filmpjes nog wel duidelijk worden denk ik.

Als ik het goed heb maakt dit ding de zaak wel een heel stuk makkelijker als je bijvoorbeeld spare ribs of pulled port wilt bereiden?
 
Het helpt je de temp laag en dmv het bakje de luchtvochtigheid op pijl te houden. Voor een PP sessie, die over het algemeen vrij lang duurt zou ik een snake methode toepassen. De smokenator kan wel een PP-sessie aan.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Dat gaat niet passen. Google maar op Snake methode.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ik weet wat een snake is, Mike. Maar omdat je zegt dat een PP een snake nodig heeft (wat ik kan beamen) en dat de Smokenator een PP sessie wel aankan dacht ik dat je bedoelde dat de Snake dan in de Smokenator zat.
 
Sorry


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ik heb de smokenator diverse keren gebruikt en idd sessies van 6 uur gedaan. Briketten (kokos) waren nog niet op toen ... bijvullen kan sowieso . Stennis heeft al meer sessies gedaan, wellicht dat hij er meer over kan vertellen. 


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ik heb vorige week mijn eerste PP sessie gedaan. verslag gaat nog komen. en met de smokenator.
totale duur ongeveer 11 uur. uiteraard wel een keer kolen bijvullen tussen door. maar dat moet met het water ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan