BasBQ
Beef en Steak

Bestellen Smokenator 2.0 is een feit!

 

Stennis

Kooltjesharker
Berichten
127
Nou, eindelijk. De eerste lichting Smokenators voor de 57cm weber.
Tot nog toe heb ik er 20 liggen. Uiteraard bij voldoende bestellingen gaan we naar een tweede lichting.




Zoals ik eerder zei gaat het om de hele set voor ?60,- euro incl verzenden. (er van uit gaan dat ik ze voor ?6,95- kan verzenden binnen Nederland)
Ophalen kan uiteraard ook. dat is in Wilnis. de prijs is dan ?53,50-.
meerdere naar 1 adres sturen als er mede bbq-ers bij elkaar wonen kan natuurlijk ook. scheelt verzendkosten.
tot nog toe heb ik er 20. dus wees er snel bij, uiteraard zullen er wel meer komen als er meer animo voor is.

Wat krijg je ervoor.
-Handleiding, engels (hardcopy)
-RVS Gastronormpannetje voor je water (levenslang te gebruiken, en bestel ik per 20 ivm verzendkosten, dat niet iedereen 1 pannetje
hoeft te bestellen en dat er elke keer ?7,- verzenden de lucht in word gegooit)
-De smokenator RVS levenslang te gebruiken (hoekstuk)
-en als extra een Hitte schild/bodemplaat ook RVS levenslang te gebruiken. dus geen folie meer. en weg te halen als je de kolen starter
eerst gebruikt. vandaar de keuze voor een losse set. ik gebruikte al een rvs plaatje waar ik mijn BCC op had staan tegen het omvallen.
Die was ook zeer makkelijk schoon te maken met heet water. Dat zal ook met deze plaat zijn.

Het makkelijkst voor mij is als jullie een PB sturen met:
Voor verzenden:
-forum naam
-echte naam voor/achter
-adres
-email adres
-aantal smokenators

Voor ophalen:
-forum naam
-echte naam voor/achter
-email adres
-aantal smokenators
(later eventueel 06-nummer)

Meer hoef ik niet te weten. Dan zal ik een mail terug sturen met de betaling en eventueel mijn adres gegevens. Dus ik reageer via mail!
Mocht je me een PB sturen meld dat ook even hier in het forum. leuk voor de andere forum leden en zo heb ik een 2e controle.

Zoals jullie wel zullen begrijpen ga ik niet elke dag naar het postkantoor. Dus ik zal de zaterdagen gebruiken om alles te versturen.
En ik hoop echt deze zaterdag (27-08-2016) al wat te kunnen versturen. anders zal ik proberen door de weeks nog een keer te gaan.
Maar dat is wat lastig met mijn werk. Anders word het zaterdag 03-09-2016. Ophalen kan dus ook, dan mailen/appen/bellen we wel. (ophalen zal niet voor a.s. zaterdag zijn)







Kleine uitleg voor het installeren:
Zoals op de foto te zien is ligt de smokenator onder de lipsjes van waar je rooster op ligt. Dit is nieuw t.o.v. origineel. Hierdoor blijft je grillrooster
recht liggen en gaat hij niet wippen op de smokenator. en blijft je BCC recht staan. Daarnaast blijft de smokanator hangen/liggen omdat hij in het kolen rooster valt. Deze moet je
in de 6e sleuf steken van het rooster. Waarschijnlijk moet je eerst de smokenator in je kolenrooster steken en dan tegelijk onder de lipjes van je grillrooster
schuiven. Dan kan je het hitte schilt neerleggen. En smoken maar!
 
Goed bezig! Je kan mooi meedoen: http://weberkettleclub.com/forums/weber-kettles-accessories/mod-month-september-2016-25471/

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

 
Heb bericht verstuurd via Tapatalk, ik neem aan dat dat hetzelfde werkt als via de site. Top geregeld, ziet er goed uit!
 
whoooooot    jahoooooooo.  yessssss


:D :D :D

Kom maar door! Pb zit in de pijplijn  :p

Gr. Mike
 
kuip zei:
Heb bericht verstuurd via Tapatalk, ik neem aan dat dat hetzelfde werkt als via de site. Top geregeld, ziet er goed uit!
Ligt eraan of je een pb binnen tapatalk zelf verstuurd, of via het forum.
Bij tapatalk kun je ook op het tapatalk platform zelf sturen ipv op het forum. :)
 
Mooi initiatief, Hulde
 
Ik zet zo af en toe even een lijstje neer met de personen die ik heb staan
Ik heb definitief binnen:
Quun
Kuip
Travelling Crow

 
Ik heb je een pb gestuurd via Tapatalk. !


Verzonden met Tapatalk
 
Als er nou ook eens een mooie opzet rand voor de 57er gemaakt zou kunnen worden van z'n 30cm om nog twee roosters kwijt te kunnen...
Zou van mn WMT een prima smoker maken!

Ideetje misschien?
 
Quun zei:
Als er nou ook eens een mooie opzet rand voor de 57er gemaakt zou kunnen worden van z'n 30cm om nog twee roosters kwijt te kunnen...
Zou van mn WMT een prima smoker maken!

Ideetje misschien?

De eerste volgende opzet rand die ik wil gaan maken is de pizzaring!

Ik heb definitief binnen:
Quun
Kuip
Travelling Crow
BartG
Kuip
 
Voor de pizzaring houd ik me aanbevolen. De smokenator is mooi maar ben zelf al van plan om een UDS te maken dus zou anders dubbelop zijn.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

 
Quun zei:
Stennis zei:
De eerste volgende opzet rand die ik wil gaan maken is de pizzaring!

Dan "vergeet" bij mij maar de uitsparing voor de pizza te maken ;)
Ik stel voor een afsluitbare pizzaring zodat ie een dubbelfunctie krijgt

Gr. Mike


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Zolang hij mooi aansluit en nagenoeg luchtdicht, ben ik er tevrede mee ;)
 
Daarbij sluit ik me aan


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
en we zijn compleet!!





De eerste sets worden morgen opgehaald!
 
En wanneer begint het versturen?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan