Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het merk is mij niet bekend maar na 2 jaar bevalt die nog uitstekend!! Het vilt mag een keer vervangen worden maar deze lekt nog steeds niet... temperatuur is ook goed te regelen en hij kan ook wel tegen een stootje!! De deksel viel laatst keihard dicht ( combinatie van bier en het late tijdstip)SnOoD zei:Wow ben jaloers dat je deze hebt kunnen kopen voor deze prijs welk merk is deze kamado?
Ja vind ze echt heel mooi ook en was eerst van plan een betonnen bbq te kopen maar dit werd toch te zwaar en te groot voor mijn dakterras ook kan ik dan misschien klachten krijgen van de vve van mijn appartementen complex
Heb mijn vrouw die van de hornbach (buschbeck)laten zien en die was ook meteen verliefd alleen de prijs van 800 euro staat haar enorm tegen en een maatje kleiner zou dit euvel misschien al een beetje oplossen en aangezien we maar met z'n 2en zijn en niet elke dag vrienden op bezoek hebben zou een large misschien dan wel weer overkill zijn. Maar zo'n kleine misschien dan weer net te klein het hangt natuurlijk ook erg vd prijs af. Zo'n Black Bastard ziet er op zich ook nog goed uit maar is lang niet zo gunstig geprijsd als de jouwe
SnOoD zei:Met enorme verbazing lees ik jou reactie Holkers,
SnOoD zei:aan welke temperatuur ranges moet ik ongeveer denken hoe heet wordt het?