BasBQ
Beef en Steak

BEEFER?-GRILL - wie kent deze gril?

?749,-- om een steakje te grillen?  =)) =)) =)) =)) =)) =))
 
Nosmo zei:
?749,-- om een steakje te grillen?  =)) =)) =)) =)) =)) =))


En hoe krijg je het rooksmaak er aan ? :D !
 
Koop voor een paar tientjes een handzame gasbrander, zelfde resultaat voor 2-3% van de prijs
 
Nope, niet de way to go......

Gewoon de BBQ starter vullen met briketjes, rood/wit gloeiend laten worden, rooster er heel even op (niet te heet laten worden!!!) en dan het biefstukje. Na 1-2 minuten (afhankelijk van dikte+bruining) omdraaien en grillen tot vocht omhoog komt aan de bovenkant. Dan heel rustig laten rusten onder een alu-folietje en genieten maar!
 
Nosmo zei:
?749,-- om een steakje te grillen?  =)) =)) =)) =)) =)) =))

tja als je zo ziet dan is iedere investering  boven de 50 euro een giller om vlees te garen. :-/

als je geld hebt zijn t toch leuke hebbe dingetjes
 
Ik heb hier enkele maanden geleden naar gekeken, ik geloof wel in het concept maar vond het te duur.

Ik denk dat dikke steaks een heerlijke krokante korst krijgen. 700 graden is wel heftig en niet te doen met een Q.

 
Ik geloof dat Jorn van BBQ aus Rheinhessen er een review van op zijn Youtube Vlog heeft staan.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
 
Vind het resultaat nou niet echt, best wel verre doorgaring voordat het rode vlees begint.
Vol gas op houtskool krijg ik wel betere resultaten, en die 700 graden haal ik ook misschien nog wel in de volle vlammen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan