BasBQ
Beef en Steak

Beef & Steak; uitverkocht uitverkocht

 
 
 

Holkers

Pitmaster
Berichten
660
Ik wilde vandaag vlees bestellen bij Beef & Steak en het viel me op dat veel vlees uitverkocht was. Sterker nog, ik had wat geselecteerd maar had mijn rabobank reader niet bij me dus wilde het vanavond opnieuw bestellen, maar nu is het ineens uitverkocht! Is dat iets om zorgen over te maken of normaal? En waar kan ik ergens anders vlees bestellen?
 
ik zou het je niet kunnen zeggen, heb dit bij hun nog niet mee gemaakt
 
Je kan kijken bij meerdanvlees punt NL
 
die hebben goed vlees, maar wel een ander assortiment
 
Klopt, die hebben geen Boston butt. Ik heb nu een picnic besteld van rond de 5 kilo. Snij die wel in 2 stukken voor een testrun (en een Knorretje) voor oud en nieuw.
 
Holkers zei:
Ik wilde vandaag vlees bestellen bij Beef & Steak en het viel me op dat veel vlees uitverkocht was. Sterker nog, ik had wat geselecteerd maar had mijn rabobank reader niet bij me dus wilde het vanavond opnieuw bestellen, maar nu is het ineens uitverkocht! Is dat iets om zorgen over te maken of normaal? En waar kan ik ergens anders vlees bestellen?
Het kan ook zijn dat er na een weekend consumeren door klanten weer door die klanten bestellingen zijn geplaatst en er dus gewoon goed verkocht is.
En het is dan ook wel zo prettig dat de voorraad "real-time" op de website wordt bijgehouden.  Ik zou me geen zorgen maken.
 
Holkers zei:
Klopt, die hebben geen Boston butt. Ik heb nu een picnic besteld van rond de 5 kilo. Snij die wel in 2 stukken voor een testrun (en een Knorretje) voor oud en nieuw.
Dan had je bij Beef en Steak ook een Boston Butt kunnen kopen van 5500 gram, want die zijn nog wel op voorraad  :)
 
Ja, maar 12 euro duurder ;) Maar ik wilde een 2,5 kilo stuk zodat ik kon oefenen en wat over zou houden voor de bekende recepten op de site. Nu moet ik dat ding doormidden zien te krijgen zonder het te ontdooien...
 
Picnic snij je niet zo door, daar zit een dik bot in ;)
 
Holkers zei:
Ja, maar 12 euro duurder ;)
Ik heb denk ik niet goed opgelet in het draadje, maar als je al van plan was om Boston Butt te kopen bij Beef en Steak, dan kost die toch X Euro per kilo.
De kiloprijs van een zeg 2.500gr stuk of een 5.500gr is hetzelfde. Of bedoel je dat je nu voor een picnic van 5.000 gr bij die andere firma 12 euro in je zak houdt ten opzichte van een Boston Butt van 5.500gr.
Anyway, ik weet zeker dat je straks een lekker stuk vlees gaat bereiden!

 
BB kost 51,95 voor 5 kilo, Picnic maar (kuch) 39,95. En aangezien ze hier geen verschil proeven, lijkt het me om het even welke te kopen. Maar omdat ik maar 2 eters heb is 5 kilo wel heel erg veel en wilde ik een klein stuk nemen. Die kon je kopen van de BB en niet van de picnic. Als ik dan toch meer vlees ga bestellen (en heb gedaan), dan maar wat goedkoper. Kan ik dat geld beter in een goede rub, injector en thermometer steken (en heb dat dus ook gedaan).
 
Dan had je als je goedkoper wilt ook gewoon bij de Makro o.i.d. een procureur kunnen kopen, zijn maar een euro of 5 per kilo...
 
Holkers zei:
BB kost 51,95 voor 5 kilo, Picnic maar (kuch) 39,95. En aangezien ze hier geen verschil proeven, lijkt het me om het even welke te kopen. Maar omdat ik maar 2 eters heb is 5 kilo wel heel erg veel en wilde ik een klein stuk nemen. Die kon je kopen van de BB en niet van de picnic. Als ik dan toch meer vlees ga bestellen (en heb gedaan), dan maar wat goedkoper. Kan ik dat geld beter in een goede rub, injector en thermometer steken (en heb dat dus ook gedaan).

Die picnic is goedkoper omdat daar een bot in zit, je gooit dus meer weg! Neemt natuurlijk niet weg dat dit geweldig vlees is voor PP, maar dat is Makro procureur ook. ;)
 
Heb geen Makro pas en ken ook niemand die er 1 heeft
 
Tuuuuurlijk ken je wel mensen met een Makro-pas! Vraag maar hier op het forum :)

En ongetwijfeld woont er daarvan iemand bij je in de buurt (of in de buurt van de Makro die je wilt bezoeken)
 
Dan hou ik die optie zeker open voor half december om een blauwe doos en een procureur te scoren bij iemand...


(eerst even dit monster bereiden en hopen dat alles goed gaat. Bestelling bij B&S komt morgen binnen, die van proBBQshop hoop ik ook want dan kan ik zondag aan de slag...[en jullie om tips vragen, forum doorspitten, supermarkt plunderen etc...)
 
Holkers zei:
Ik wilde vandaag vlees bestellen bij Beef & Steak en het viel me op dat veel vlees uitverkocht was. Sterker nog, ik had wat geselecteerd maar had mijn rabobank reader niet bij me dus wilde het vanavond opnieuw bestellen, maar nu is het ineens uitverkocht! Is dat iets om zorgen over te maken of normaal? En waar kan ik ergens anders vlees bestellen?

De online voorraad bij beef en steak kun je van op aan, als het er niet is op bv maar 2 stuks dan kun je ook niet meer bestellen. Bij mijn weten heeft Matthijs me een keer verteld dat er op dinsdag altijd nieuwe voorraad binnen komt (vandaar op dinsdagavond de nieuwsbrief) en zou dus goed kunnen dat er op maandag bepaalde dingen niet meer op voorraad zijn... Even mailen of bellen werkt ook goed, ze vertellen je vraag wanneer het stuk dat je zoekt weer binnenkomt of ze bestellen het voor je, das mijn persoonlijke ervaring iig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan