Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien nemen Dennis of Frits iets mee, al dan niet op aanvraag?Ren? zei:Is er ook forum merchandise te koop tijdens de meeting?
Speldjes, stickers, plankjes,...
Danny! Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee......DanBras zei:Ik kan helaas niet komen dit keer maar Iedereen heel veel plezier!!
Satehs houden jullie tegoed![]()
Kees Duym zei:wij komen ook met z'n 2en...of misschien met z'n 3en...
nog niet met de nieuwe trailer.....wel met de "ouwe"
Gaaf Kees!Kees Duym zei:wij komen ook met z'n 2en...of misschien met z'n 3en...
nog niet met de nieuwe trailer.....wel met de "ouwe"
Pierre_b zei:Jammer dat ik er niet bij kan zijn, moet helaas voor het werk naar Las Vegas.....zal aan jullie denken en wegkwijnen in een BBQ restaurant![]()
Sander72 zei:Pierre_b zei:Jammer dat ik er niet bij kan zijn, moet helaas voor het werk naar Las Vegas.....zal aan jullie denken en wegkwijnen in een BBQ restaurant![]()
Las Vegas? Pierre! Zeewolde is the place to be!
Mac zei:Het ziet er naar uit, dat ik deze keer ook een poging kan gaan doen om te komen.
Ga niks maken (want dat heb ik al gedaan)
Ik heb nog 2 soorten (1 zachte en 1 harde) eendenborstjes liggen.
ff een proeverijtje doen.
Mac
Haha......helaas Jeroen :-DEl Fumarole zei:Danny! Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee......
Misschien maak ik dan wel ietsDanBras zei:Haha......helaas Jeroen :-DEl Fumarole zei:Danny! Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee......
Maar ik zie dat het van 10 tot 16u is. Denk dat ik dan toch even een paar uurtjes langs kom om iedereen weer eens te zien. Weliswaar zonder Q maar dat maak ik de volgende keer wel goed ;-)
Dat lijkt mij top!Mac zei:Het ziet er naar uit, dat ik deze keer ook een poging kan gaan doen om te komen.
Ga niks maken (want dat heb ik al gedaan)
Ik heb nog 2 soorten (1 zachte en 1 harde) eendenborstjes liggen.
ff een proeverijtje doen.
Mac