BasBQ
Beef en Steak

BBQgenootschap wintermeating: zondag 25 januari 2015

Dat wordt een DOlle boel dan.
Gezellig hoor!
 
Ik zit erover te denken om te gaan frituren :D Met de skottelbraai :-SS :-SS
Natuurlijk na de bbq als eind bewerking.
En dan wordt het kip
 
Ik denk dat ik gewoon langs de Chinees rij en wat afhaalspul meeneem :)
 
El Fumarole zei:
Ik denk dat ik gewoon langs de Chinees rij en wat afhaalspul meeneem :)
Wij hebben hier een goed wokrestaurant met take away. Kun je het warm aanleveren =)) =))
 
Denk dat ik zoetigheid meeneem ter compensatie van het vleesgeweld ;)
 
Jorte zei:
El Fumarole zei:
Ik denk dat ik gewoon langs de Chinees rij en wat afhaalspul meeneem :)
Ik weet nog niet zeker of ik kan, tot wanneer kan ik bestellen?  :p
Vanuit de richting A'foort, afslag Zeewolde. Brug over, 2e rotonde 1e afslag (Spiekweg). Je rijdt nu voorbij de afslag naar het scoutingterrein. Deze weg vervolgen en op de 2e rotonde 2e afslag Trekkersveld.
Kruising met verkeerslichten oversteken, Chinees zit aan de rechterkant....  :D

Extra kroepoek voor mij aub
 
Ceriel zei:
Jorte zei:
El Fumarole zei:
Ik denk dat ik gewoon langs de Chinees rij en wat afhaalspul meeneem :)
Ik weet nog niet zeker of ik kan, tot wanneer kan ik bestellen?  :p
Vanuit de richting A'foort, afslag Zeewolde. Brug over, 2e rotonde 1e afslag (Spiekweg). Je rijdt nu voorbij de afslag naar het scoutingterrein. Deze weg vervolgen en op de 2e rotonde 2e afslag Trekkersveld.
Kruising met verkeerslichten oversteken, Chinees zit aan de rechterkant....  :D

Extra kroepoek voor mij aub
volgens mij kom je vaker in Zeewolde, nog een stempelkaart van de chinees voor wat korting?
 
En let op je snelheid he :p je zal niet de eerste zijn die geflitst wordt op weg naar de nieuwjaarsmeeting
 
Had echt mazzel vorig jaar :)
 
Waarschijnlijk kom ik ook even kijken. Dit zou dan voor mij de eerst meating worden.
Ik heb geen idee hoe het allemaal in zijn werk gaat, maar lijkt me vooral erg leuk om eens te kijken hoe andere mensen met hun bbq bezig zijn.
Ik ken voor de rest nog niemand, maar neem aan dat dit geen probleem is. ;)
 
michiel1000 zei:
Waarschijnlijk kom ik ook even kijken. Dit zou dan voor mij de eerst meating worden.
Ik heb geen idee hoe het allemaal in zijn werk gaat, maar lijkt me vooral erg leuk om eens te kijken hoe andere mensen met hun bbq bezig zijn.
Ik ken voor de rest nog niemand, maar neem aan dat dit geen probleem is. ;)
Michiel, je moet je gewoon voorstellen dat er een zooi BBQ-gekken bij elkaar komen en dat sommigen hun spullen meenemen om wat lekkers te maken, terwijl anderen alleen komen kijken en proeven. Mag allemaal.
We hebben mensen gehad die met een grote trailer een heel speenvarken kwamen roosteren en mensen die met een WGA een paar gemarineerde kipvlerkjes staan te grillen. Maar het is altijd leuk en gezellig en aan het eind van de dag ruikt iedereen naar rook.
 
michiel1000 zei:
Ik ken voor de rest nog niemand, maar neem aan dat dit geen probleem is. ;)

Same here, het wordt mijn eerste keer, maar ik voel me op dit forum al heel erg welkom en ben er haast zeker van dat al die mensen in het echt ook minstens zo aardig zijn!  ;)
 
Sander72 zei:
michiel1000 zei:
Ik ken voor de rest nog niemand, maar neem aan dat dit geen probleem is. ;)

Same here, het wordt mijn eerste keer, maar ik voel me op dit forum al heel erg welkom en ben er haast zeker van dat al die mensen in het echt ook minstens zo aardig zijn!  ;)

je kent mij een heel klein ietsie pietsie beetje  ;)
 
Leo zei:
je kent mij een heel klein ietsie pietsie beetje  ;)

Die eerste indruk was onvergetelijk Leo! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan