BasBQ
Beef en Steak

BBQgenootschap wintermeating: zondag 25 januari 2015

Ik ga ook mijn best doen om er bij te zijn met een maatje. Hangt even van de oppas af...... fingers crossed!
 
Mac zei:
Het ziet er naar uit, dat ik deze keer ook een poging kan gaan doen om te komen.
Ga niks maken (want dat heb ik al gedaan  ;) )
Ik heb nog 2 soorten (1 zachte en 1 harde) eendenborstjes liggen.

ff een proeverijtje doen.

Mac

De directie heeft mijn verlof aanvraag goed gekeurd.
Leo gestrikt voor het vervoer.

heb nog een paar droge worsten te proeven en denk dat ik ook nog wel een paar grillworsten heb.
 
El Fumarole zei:
Danny! Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee......
Haha......helaas Jeroen :-D

Maar ik zie dat het van 10 tot 16u is. Denk dat ik dan toch even een paar uurtjes langs kom om iedereen weer eens te zien. Weliswaar zonder Q maar dat maak ik de volgende keer wel goed ;-)
 
DanBras zei:
El Fumarole zei:
Danny! Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee......
Haha......helaas Jeroen :-D

Maar ik zie dat het van 10 tot 16u is. Denk dat ik dan toch even een paar uurtjes langs kom om iedereen weer eens te zien. Weliswaar zonder Q maar dat maak ik de volgende keer wel goed ;-)
Misschien maak ik dan wel iets ;)
Gezellig kerel!
 
Mac zei:
Het ziet er naar uit, dat ik deze keer ook een poging kan gaan doen om te komen.
Ga niks maken (want dat heb ik al gedaan  ;) )
Ik heb nog 2 soorten (1 zachte en 1 harde) eendenborstjes liggen.

ff een proeverijtje doen.

Mac
Dat lijkt mij top!
 
El Fumarole zei:
DanBras zei:
El Fumarole zei:
Danny! Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee......
Haha......helaas Jeroen :-D

Maar ik zie dat het van 10 tot 16u is. Denk dat ik dan toch even een paar uurtjes langs kom om iedereen weer eens te zien. Weliswaar zonder Q maar dat maak ik de volgende keer wel goed ;-)
Misschien maak ik dan wel iets ;)
Gezellig kerel!
El Fumarole zei:
Mac zei:
Het ziet er naar uit, dat ik deze keer ook een poging kan gaan doen om te komen.
Ga niks maken (want dat heb ik al gedaan  ;) )
Ik heb nog 2 soorten (1 zachte en 1 harde) eendenborstjes liggen.

ff een proeverijtje doen.

Mac
Dat lijkt mij top!

Als jij zo druk blijft, ben je zondag voor het begint al helemaal opgebrand Jeroen! Af! Rustig, en terug op je kussen! ( *Cesar Milanmodus uit.*)  =))
 
Is er iemand die vanuit Purmerend of omgeving die kant op gaat? Ik zit zonder vervoer die dag.

Groet,
Lourens
 
Ik druk? Hoezo? Ik ben de rust zelve.
Zo, nu even snel een paar pillen en lekker slapen.
 
El Fumarole zei:
Ik druk? Hoezo? Ik ben de rust zelve.
Zo, nu even snel een paar pillen en lekker slapen.
Trusten jochie ;)
 
Lowietje72 zei:
Domi!? Zo ken ik je helemaal niet.

*muilkorf pakken gaat*

Ik herken mezelf ook regelmatig niet.... " hee, ik hier." =))
 
Ja ol ben er  ook !! zin in  ......  :)
 
Ik denk dat ik een verassing in de DO ga stoppen. Heeft er iemand zo'n DO verhoger om er kolen onder te kunnen leggen. Die ketel van mij heeft geen pootjes. Anders een stel bakstenen, kan ook natuurlijk.
 
Jappert zei:
Ik denk dat ik een verassing in de DO ga stoppen. Heeft er iemand zo'n DO verhoger om er kolen onder te kunnen leggen. Die ketel van mij heeft geen pootjes. Anders een stel bakstenen, kan ook natuurlijk.

Ach, het is op het scouting terrein, daar hebben ze buiten een grote vuurkuil vast nog wel wat liggen wat je kunt gebruiken
 
ReneR zei:
Jappert zei:
Ik denk dat ik een verassing in de DO ga stoppen. Heeft er iemand zo'n DO verhoger om er kolen onder te kunnen leggen. Die ketel van mij heeft geen pootjes. Anders een stel bakstenen, kan ook natuurlijk.

Ach, het is op het scouting terrein, daar hebben ze buiten een grote vuurkuil vast nog wel wat liggen wat je kunt gebruiken
Ik zag Royaal BBQ dit weekend koken met de DO op een briketten starter.... Vullen met koude briketten met een paar hete erop
 
Dat is ook nog een idee.
 
Lowietje72 zei:
Is er iemand die vanuit Purmerend of omgeving die kant op gaat? Ik zit zonder vervoer die dag.

Groet,
Lourens

Ik ga misschien (Landsmeer), dat hangt even af van andere plannen die er zijn gemaakt. Vanavond weet ik het zeker, dan laat ik het je wel weten.
 
mrwolf zei:
Heeft iemand het adres van de locatie? De site doet het niet (bij mij).
Ik heb het even erbij gezet in de beginpost: Dasselaarweg 49, Zeewolde.
 
Terug
Bovenaan Onderaan