BasBQ
Beef en Steak

BBQ Society Cook Off - 19 & 20 oktober 2013

Ik mag graag op bezoek komen en van het kijken genieten,als dat mogelijk is?
 
Tuurlijk mag dat Ron!
 
Ook al zijn er niet mega veel Nederlandse Teams (volgens mij), is 1 wedstrijd per jaar wel erg weinig.
(hoeveel .nl teams hebben we eigenlijk ?)

Leuk dat jullie dat op je willen/ kunnen nemen Dennis, Frits en Gerard.

Mac
 
Even snel tellen bij de TS leert dat er 17 NL teams zijn. Dan zijn er ook nog Belgische teams natuurlijk. Maar iedereen is welkom hoor.
 
Heel gaaf, ben nog te kort bezig om mee te doen maar kom zeker kijken. Wellicht in de toekomst maar eens een team opzetten.
 
Het wordt nu wel extra aantrekkelijk om toch de jury cursus maar te gaan doen! Dilemma's, dilemma's  ::)
 
Doen Piet, je steekt er veel van op, en je krijgt een diploma erbij, hoe leuk is dat dan? Voor naast je veter-diploma. ( of heb jij die nog niet, nog steeds klittenband?) ;)
 
Heb nog steeds elastische instappers 8)
Maar inderdaad eens over nadenken om de cursus te gaan doen.
 
Dominique zei:
Doen Piet, je steekt er veel van op, en je krijgt een diploma erbij, hoe leuk is dat dan? Voor naast je veter-diploma. ( of heb jij die nog niet, nog steeds klittenband?) ;)

Ik ben uit de tijd dat je nog geen veterdiploma kreeg, ik kreeg op z'n hoogst een draai om m'n oren als ik het nou nog niet kon, en waarom dat een draai om m'n oren heette weet ik nog steeds niet want het was er gewoon knal hard tegen aan! ;)

Hoe moeilijk is dat examen? Want ik lijd aan faalangst! ???
 
Heel simpel ;) Het is meer een instructie over hoe het jureren in zijn werk gaat, waar je op moet letten en wat er verwacht wordt van jou als jurylid.
 
Hallo Piet, IK heb de cursus gedaan dus.... Need I say more? Zaltochniet ;)
 
Ik word toeschouwer (en proever van de left-overs ;) ).
 
Nice, Dennis.
We'll be there!  :D
 
Mooie berichten!
 
Ik zou graag aanwezig zijn en als het lukt zelfs deelnemen ook :) Ben nog geen lid van een BBQ team dus als iemand een plekje over heeft zou ik wel graag bij een ander team aansluiten!
 
Terug
Bovenaan Onderaan