BasBQ
Beef en Steak

BBQ Society Cook Off - 19 & 20 oktober 2013

hee Dikkie, dat vind ik gaaf man, gezellig dat julie erbij zijn
 
Gezelligheid is ook het belangrijkste
Het team bestaat uit 3 personen
Maurice, Demy en ik we willen aan meerdere wedstrijden gaan meedoen maar de TSLS komt te vroeg en is ook midden in het seizoen.
 
Yes! Dat vind ik leuk!!
 
Ik had het al een beetje aangegeven, maar hierbij wil ik de Kennemer Cavemen inschrijven :D
 
Leuk, en van harte welkom!
 
Op hoeveel teams staat de teller al?
Dit gaat wel lekker

8)
 
Geen idee, binnenkort gaat de site "aan" en kan iedereen zich officieel aanmelden. Daar houden we het dan ook netjes bij.
 
Er zijn iig al verschillende nieuwe teams gevormd.
Dat is wel heel leuk, en zegt veel over het enthousiasme dat er zit.
 
Lijkt me interessant om te zien enzo maar is dit eigenlijk echt puur voor teams en de jury etc of zijn mensen als mij die bij geen van beiden horen van harte welkom?
Is wel leuk om de teams van dit forum eens aan de slag te zien, al ken ik nog geen teams of mensen van dit forum maar goed  haha  :p
Wel even vervoer zien te regelen mocht ik komen!
 
Ralf, wat voor jou/jullie dan zeker leuk is om te komen kijken is volgend weekend, de Tony Stone. Dat is een wedstrijd waar ca 40 team meedoen uit 9 landen en waar je je hart op kan halen en je ogen uit zult kijken.

http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=1957.0

uiteraard ben je welkom op de cook off  :)
 
Is de locatie al bekend (staat niet in de openings post).
Of een regio waar jullie aan het kijken zijn om het te houden?
 
Het wordt gehouden in Nootdorp, zelfde locatie als waar we de Voorjaarsmeating hebben gehad.
 
als wedstrijdcommissie kunnen we de teams mededelen dat de teams die zich hebben ingeschreven en betaald, Beef en Steak een korting aanbied van 30 % op het oefenvlees en 50 % op het wedstrijdvlees.

Wij als organisatie zijn daar erg blij mee en zullen de teams die betaald hebben voorzien van de kortingscode voor Beef & Steak

wij zijn Beef & Steak zeer erkentelijk voor dit mooie aanbod, het is uiteraard niet verplicht om vlees bij hun af te nemen
 
Terug
Bovenaan Onderaan