BasBQ
Beef en Steak

BBQ Genootschap Voorjaarsmeating - zondag 21 april 2013

Om het gebouw is het bestraat, je kunt even voor rijden en uitladen. De auto moet daarna wel op de parkeerplaats, verordening van de brandweer.
 
Leo zei:
RedFox zei:
Leo, daar heb je inderdaad een punt! De WGA "goes anywhere" + ecobrasa's , dus nu dan mee naar Nootdorp!
(maar bloemenboer laat zijn Primo XL thuis)  ;)

leuk dat je hem mee neemt, dat is ook een klein beetje de insteek, dat zoveel mogelijk mensen de WGA mee nemen en daar lekker hun hapjes gaan maken, zodat een ieder bij anderen kan proeven en wat opsteken van elkaar  :)

De plannen zijn toch weer iet of wat aangepast....Bloemenboer neemt zijn Primo XL wel mee en in hetzelfde voertuig gaat in ieder geval ook mijn WSM47 op transport.
Zoals we vanochtend even hebben overlegd zullen wij een (blauwe) doos baby back ribs voorbereiden en ter plaatse gaan roken!  :p

 
RedFox zei:
Zoals we vanochtend even hebben overlegd zullen wij een (blauwe) doos baby back ribs voorbereiden en ter plaatse gaan roken!  :p

Weer een extra reden om te gaan ;)
Nothing 's gonna stop me now :D
 
voor degenen die het nog niet op facebook hadden gezien...

deze gast komt ook mee
big.jpg


volgens recept van Keith Floyd....enne, het is onze eerste keer met een heel bigje ( en voor het bigje ook)
 
we helpen je wel tillen en opeten. Je staat er dus niet alleen voor ;)
 
Het is helaas officie?l, ik kan er door werkzaamheden weer niet bij zijn.  :(
Op naar de volgende x dan maar :)

heel veel plezier allemaal h?

Mac
 
lekker Kees  :)
 
Dat ziet er prima uit Kees! Leuk dat je een knorretje meebrengt  :D
 
Mac zei:
Het is helaas officie?l, ik kan er door werkzaamheden weer niet bij zijn.  :(
Op naar de volgende x dan maar :)
heel veel plezier allemaal h?
Mac

jammer Mac! Er komt zeker een volgende x  ;)
 
Kees Duym zei:
....enne, het is onze eerste keer met een heel bigje ( en voor het bigje ook)
en voor het biggetje meteen ook de laatste keer  ;)
 
Ik kom in eerste instantie nog steeds alleen, maar in de loop van de dag komen mijn kids samen met mijn schoonouders (waar ze logeren) nog ff buurten.
Er komt dus toch nog wat aanhang op bezoek :)
 
Gezellig!
 
Beste Q"ers,

Omdat ik vandaag toch in de buurt was, even gekeken bij het terein waar het zondag allemaal plaats gaat vinden.
In de route beschrijving van Noskos aan het begin van dit draadje staat dat je aan het eind bij de grote schuur rechtsaf
moet maar de schuur is er dus niet meer!! Er wordt op dit moment een huis gebouwd!.
Dus na het in aanbouw zijnde huis rechtsaf en dan komt alles goed :p

Btw; Vrouw en kind hebben de auto nodig dus ik ben veroordeeld tot de motor (niet errug hoor 8))
maar kan dus geen Q meenemen. Wel wil ik jullie verrassen met een paar lekkere stukjes vlees.
Kunnen jullie op de eigen Q tot garing brengen toch! ???

Groetjes en tot zondag.

Marco
 
nou....zoek het varkentje op de foto

knor6.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan