BasBQ
Beef en Steak

BBQ Genootschap Voorjaarsmeating - zondag 21 april 2013

Bedankt voor de hint Marco, en er zal voor je stukjes vlees ook vast en zeker nog wel een plaatsje vrij zijn ergens op een Q!  ;)
 
Is er iemand die trouwens behoefte heeft aan een leeg blik Jodenkoeken?
Ik heb er hier twee liggen en anders neem ik die zondag mee.

Ook heb ik net een grootverpakking aanmaakblokjes van Bonfire (500 stuks) gehaald en als iemand die wil proberen, dan zorg ik dat ik er een zooi van mee neem.

Laat eventueel maar via een PM weten.

Update: Ik ben los, beide blikken inmiddels gereserveerd.
 
Ik heb hem gevonden hoor!!! 8)
Tenminste, dat denk ik, weet nog niet helemaal zeker ??? 8) :) :p
 
welkom Harry en Marco
 
ik breng trouwens zondag ook nog even de Thai stove mee die ik vorige keer gekregen heb van Willy :)

met een wok en een plaatje...liefhebbers kunnen er even op testen of zomaar iets op proberen

thai2.jpg
 
Ter info: mijn vrouw en zoontje (5) willen 's middags ook even komen buurten. En wellicht neem ik een koksmaatje mee voor het schillen van de 3500 Ananassen. Ook een Jeroen, dus naamsvergissingen zijn niet mogelijk.


Tot morgen!


Jeroen.
 
3500 ananassen? is wel heel veel hoor, met zoveel mensen zijn we niet  :)
 
Ze zitten in ??n AH tas, dus ik heb het aantal moeten gokken... kan zijn dat het er iets minder zijn :) .
Als ik alle berichtjes hier lees kom ik als newbie met het kleinste tafeltje, de kleinste BBQ en het kleinste beetje eten, dus bij voorbaat mijn nederige excuses :-[


Maar er is ook goed nieuws: ik neem een uitstekend humeur mee!





 
zit daar maar niet over in hoor, zoveel neem ik ook niet mee  :)
 
Helaas geen sat? van mij. Was vanmorgen even bij Martijn en tja dan kan je eigenlijk niks anders dan vanmiddag worst gaan maken. Ik ben dus van plan zelfgemaakt worst mee te nemen. (Als ze tenminste gaan lukken.) tot morgen!
 
Boel0037 zei:
Helaas geen sat? van mij. Was vanmorgen even bij Martijn en tja dan kan je eigenlijk niks anders dan vanmiddag worst gaan maken. Ik ben dus van plan zelfgemaakt worst mee te nemen. (Als ze tenminste gaan lukken.) tot morgen!

is ook helemaal lekker
 
El Fumarole zei:
Ze zitten in ??n AH tas, dus ik heb het aantal moeten gokken... kan zijn dat het er iets minder zijn :) .
Als ik alle berichtjes hier lees kom ik als newbie met het kleinste tafeltje, de kleinste BBQ en het kleinste beetje eten, dus bij voorbaat mijn nederige excuses :-[


Maar er is ook goed nieuws: ik neem een uitstekend humeur mee!
Ik ga mini burgers maken, ik heb het afgelopen weken een beetje erg druk gehad dus origineler kom ik even niet verzinnen, gaan wij naast elkaar staan ;)
 
El Fumarole zei:
Ze zitten in ??n AH tas, dus ik heb het aantal moeten gokken... kan zijn dat het er iets minder zijn :) .
Als ik alle berichtjes hier lees kom ik als newbie met het kleinste tafeltje, de kleinste BBQ en het kleinste beetje eten, dus bij voorbaat mijn nederige excuses :-[


Maar er is ook goed nieuws: ik neem een uitstekend humeur mee!

Denk dat we allemaal bij elkaar toch te veel hebben
 
Iedereen zit om12 uur al enorm uit te buiken en te boeren. Zo gaat dat altijd ;)
 
Vandaag in groot aantal uren in de keuken bezig geweest, en ik denk dat Bert & Mike en meerdere anderen wel eens gelijk kunnen gaan krijgen....lot's of food...maar ja het is ten slotte een MEATING!  :D
Ik moet de zalm nog wel portioneren en marineren, de rest is nu in de koeling tot morgen. Zalm gaan we maken op red cedar wood plank met Thaise Marinade, dus niet de bekende variant van Bobby Flay.
Van harte uitgenodigd om dat te komen proeven uiteraard!!
Daarnaast spareribs met 2 soorten rub, Spiff's mini burgers (40gr), MOINK balls (30gr)
En wat eventueel niet op gaat is niet verloren, want het smaakt ook de volgende dag nog prima  ;)
Dit stapeltje Q-food is niet alleen van mijzelf, maar ook van lokaal Q-maatje Bloemenboer (ook forumlid en morgen aanwezig met zijn Primo XL)

BBQDayVoorjaar2013_zpsf38c1cc8.jpg
 
Ik zie net dat ik niets hoef mee te nemen  :p , Geert heeft nml voor iedereen bij  ???
 
Terug
Bovenaan Onderaan