Afgelopen zondag was het zover; samen met wat vrienden hebben we een BBQ georganiseerd voor vrienden en familie.
Het weer zat mee, het vlees was super lekker dus het is uiteindelijk een top dag geworden.
Ik zelf nam het rubben van enkele spareribs voor mijn rekening en het rubben een kip voor de Beercan Chickens.
In totaal hadden we 10 spareribs en 3 bcc. (en daarnaast uiteraard nog allemaal ander lekker vlees zoals satestokjes, hamburgers etc. voor de high&fast bbq
)
We hadden 5 Weber bbq's tot onze beschikking:
1 voor de wok (voornamelijk voor de shoarma)
1 voor de 'high & fast' vlees
1 voor de BCC's
2 voor de spareribs
Hieronder een foto/sfeer impressie van deze dag:
beginnen met velletjes eraf te halen
rubben maar
de bbq saus die ik heb gebruikt voor m'n glaze. (zelf nog klein beetje ketjap en honing aan toegevoegd.)
het 'ribrekje' van de ikea, gelezen hier op het forum. Stuk voordeliger dan de 'Weber versie'.
alle bbq's op rij.
Ik hoop dat jullie op deze manier een beetje een beeld hebben gekregen van hoe de dag zoal verlopen is.
Het weer zat mee, het vlees was super lekker dus het is uiteindelijk een top dag geworden.
Ik zelf nam het rubben van enkele spareribs voor mijn rekening en het rubben een kip voor de Beercan Chickens.
In totaal hadden we 10 spareribs en 3 bcc. (en daarnaast uiteraard nog allemaal ander lekker vlees zoals satestokjes, hamburgers etc. voor de high&fast bbq

We hadden 5 Weber bbq's tot onze beschikking:
1 voor de wok (voornamelijk voor de shoarma)
1 voor de 'high & fast' vlees
1 voor de BCC's
2 voor de spareribs
Hieronder een foto/sfeer impressie van deze dag:

beginnen met velletjes eraf te halen

rubben maar

de bbq saus die ik heb gebruikt voor m'n glaze. (zelf nog klein beetje ketjap en honing aan toegevoegd.)

het 'ribrekje' van de ikea, gelezen hier op het forum. Stuk voordeliger dan de 'Weber versie'.

alle bbq's op rij.
Ik hoop dat jullie op deze manier een beetje een beeld hebben gekregen van hoe de dag zoal verlopen is.