BasBQ
Beef en Steak

Barbecue zaak gezocht!

Thmsgulden

Sprokkelaar
Berichten
33
H? mannen,

Volgende maand (ja, helaas volgende maand pas..) komt het vakantiegeld binnen. Leuk om wat ??'s aan de hobby te besteden..

Ik zoek een leuke barbecue zaak in de regio Zuid-Holland met genoeg te zien, mooie barbecues, leuke hebbedingetjes, rubs, sauzen, boeken en dergelijk. Liefst ruim opgezet zodat ik er een leuke zaterdagmiddag rond kan struinen. Mensen met tips? Ik hoor ze graag! 

Bedankt alvast,

Groeten,
 
Thmsgulden zei:
H? mannen,

Volgende maand (ja, helaas volgende maand pas..) komt het vakantiegeld binnen. Leuk om wat ??'s aan de hobby te besteden..

Ik zoek een leuke barbecue zaak in de regio Zuid-Holland met genoeg te zien, mooie barbecues, leuke hebbedingetjes, rubs, sauzen, boeken en dergelijk. Liefst ruim opgezet zodat ik er een leuke zaterdagmiddag rond kan struinen. Mensen met tips? Ik hoor ze graag! 

Bedankt alvast,

Groeten,

Hier heeft men wel het e.a. (let wel op de openings tijden)

http://www.barbecue-exclusief.nl/

En anders in de grote tuin centra is vaak het nodige te koop.

Tip, voordat je gaat shoppen eerst goed inlezen en je b.v. afvragen wat wil ik er mee gaan grillen, voor hoeveel personen, wil ik echte houtskool of briketten, hoe zijn de garantie voorwaarden van deze firma en/of bbq en wat ook niet onbelangrijk is hoeveel wil ik er aan besteden  :D

Succes met je speurtocht.

 
Barbecue Exclusief +1

Kundig personeel, ruime keuze en het boek, saus en de kruiden van ene noskos staan daar ook
 
joker zei:
Het Luxe buitenleven in Dussen, daar kom ik regelmatig fijne zaak.
+1

Fijne zaak, eigenaar is behulpzaam en vriendelijk. Hij kan ook echt mooie tafels maken. Ik zeg de moeite waard. Kruiden van Noskos zijn hier helaas niet in de aanbieding. Misschien binnenkort Noskos?

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

 
Zou zo maar kunnen
 
joker zei:
Het Luxe buitenleven in Dussen, daar kom ik regelmatig fijne zaak.

+2.  Bij lange na de beste shop en de eigenaar is echt een toffe peer :)
 
Hans zei:
Thmsgulden zei:
H? mannen,

Volgende maand (ja, helaas volgende maand pas..) komt het vakantiegeld binnen. Leuk om wat ??'s aan de hobby te besteden..

Ik zoek een leuke barbecue zaak in de regio Zuid-Holland met genoeg te zien, mooie barbecues, leuke hebbedingetjes, rubs, sauzen, boeken en dergelijk. Liefst ruim opgezet zodat ik er een leuke zaterdagmiddag rond kan struinen. Mensen met tips? Ik hoor ze graag! 

Bedankt alvast,

Groeten,

Hier heeft men wel het e.a. (let wel op de openings tijden)

http://www.barbecue-exclusief.nl/

En anders in de grote tuin centra is vaak het nodige te koop.

Tip, voordat je gaat shoppen eerst goed inlezen en je b.v. afvragen wat wil ik er mee gaan grillen, voor hoeveel personen, wil ik echte houtskool of briketten, hoe zijn de garantie voorwaarden van deze firma en/of bbq en wat ook niet onbelangrijk is hoeveel wil ik er aan besteden  :D

Succes met je speurtocht.
 
Bij TC de Bosrand in Wassenaar staan mooie Webers en Big Green Eggs... doe Jack de groeten!
 
Of vanuit de randstad... pak de A12 naar onze sponsor Martijn bij Vuur en Rook, een mooiere zaak vind je niet!
 
Sander72 zei:
Of vanuit de randstad... pak de A12 naar onze sponsor Martijn bij Vuur en Rook, een mooiere zaak vind je niet!

He, bedankt voor je input! Kon de website maar.. ik wist niet dat zij een bezoek adres hadden. Thanks! 
 
Breng veel zakgeld!  :D
 
Succes met jou zoektocht, en laat je weten waar je iets gaat kopen. En wat je allemaal gekocht hebt.

 
Zag op Facebook dat er morgen 2-6 bij vuur&rook  weer een aantal goede aanbiedingen zijn.


 
Als je mooie BBQ's wilt zien, met alle mogelijke accessoires en keukenhulpen die je maar kan verzinnen... Kookpunt in Rotterdam heeft heel veel staan!
 
Terug
Bovenaan Onderaan