BasBQ
Beef en Steak

Barbecue smoker

 
 

nicky

Stoker
Berichten
409
Bij mijn zoektocht op mp naar een tweedehands wsm kwam ik deze advertentie tegen. Iemand bekend met dit merk / type smoker?

Marktplaats:
http://link.marktplaats.nl/551349204

MP Beschrijving:
De barbecue smoker is de moderne manier van voedsel bereiden. De smoker kan als rookoven gebruikt worden, en is tevens een uitgebreide bbq waar zowel direct als indirect mee gebarbecued kan worden en waarvan de luchttoevoer optimaal te regelen is. helemaal ge?mailleerd en dus weerbestendig.
De aangeboden Smoker-bbq's zijn B-keus. dat wil zeggen dat de bbq een krasje kan hebben. De smoker bbq's zijn wel allemaal nieuw en 100% compleet. deze Smokers zijn van een zeer goede kwaliteit. Vergelijkbaar met b.v. Weber.
Bekijk voor meer bbq's ook eens mijn andere advertenties. Verder heb ik nog showmodellen te koop in alle vormen, maten en prijsklassen.
 
Nee, deze kende ik nog niet.

Het type smoker ken ik natuurlijk wel, deze lijkt op de barbecook smoker.

Wat ik begrepen heb over de barbecook smoker is dat hij makkelijk op te vouwen is als je hem weg wilt gooien ;).

Deze verdenk ik daar ook van, het materiaal, de coating en afwerking zijn belangrijk voor de duurzaamheid van de smoker. Voor dit bedrag is het moeiljk om een degelijke te maken.

De barbecook rookoven is open van de onderkant en laat zich mede daarom moeilijk regelen. Op de plaatjes van marktplaats kan ik niet zien of dat hier ook het geval is. Helaas staat dit model niet op de site van de leverancier.

Je kan het voor dat bedrag proberen, maar ik vrees dat je van een koude kermis thuiskomt.
 
Dat as opvang schoteltje onder de smoker.....??????
Dat duidt bij een Weber barbeque bijna altijd op de goedkopere uitvoering.
Dus bij deze smoker.....raden maar!
 
Bij de latere modellen WSM zit dat ook, dan is het een hitteschild, denk dat bij een paar amerikanen het hout van hun flonders wat ging verkleuren ;)
 
noskos zei:
Bij de latere modellen WSM zit dat ook, dan is het een hitteschild, denk dat bij een paar amerikanen het hout van hun flonders wat ging verkleuren ;)

Klopt, zit onder mijn Weber fireplace ook en werkt prima moet ik zeggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan