BasBQ
Beef en Steak

Bacon gamba's

C

Cona

Gast
Omdat vandaag de vis boer in het dorp was dacht ik weet je wat ik ga eens gamba's maken ala Nosmo, weer of geen weer we gaan er voor, zeker nu ik de eco brassa's binnen had gekregen.
Het is mijn eerste BBQ ervaring sinds hele lange tijd, zeker de eerste keer dat ik zelf het op deze manier doe en nu snap ik waarom mensen zeggen niet kant en klaar kopen maar zelf marineren.

dsc00724el.jpg





Alle ingredi?nten klaar gezet en de marinade gemaakt, uurtje in de koelkast laten staan.

dsc00725cm.jpg


De BBQ klaar gezet en daarna is het even geduld hebben,heb niet veel kooltjes gebruikt omdat dit echt een kleine Q is en moet zeggen het werkte echt goed.

dsc00726g.jpg


En niet heel lang daarna het eind resultaat!

dsc00727dk.jpg



dsc00729gc.jpg


Ik moet zeggen dat ik echt zwaar verrast was door de smaak van dit gerechtje, ze waren echt binnen paar minuten op en dat zegt wel genoeg want meestal eet ik toch wel rustig aan  ;)
Nosmo dank voor het delen van dit recept want echt waar het was verrukkelijk!, dit smaakt naar meer dus morgen de Spiff burgers even testen.
 
Dat ziet er mooi uit! Mag ik je nog een advies geven??



Maak de volgende keer wat meer  :p
 
Hele goede tip Maussie! het is dat ik vanavond nog ergens anders ga eten maar anders..  ;)
 
Mooie eerste ervaring. Ecobrasa met een goed stukje zelf gemaakt eten
 
Mr_Nas zei:
Ziet er erg goed uit! Mijn vriendin is dol op gamba's.. Op de todo list!

Die van mij houd er niet van dus ik had alles voor mezelf  :p maar als jou vriendin er wel van houd is dit zeker een echte aanrader.

Boldeagle zei:
Mooie eerste ervaring. Ecobrasa met een goed stukje zelf gemaakt eten

Ja het was een leuke eerste ervaring met de Action BBQ, die briketten zijn echt goed bevallen, we hadden ooit in een ver verleden Weber en ook nog gewoon houtskool van een supermarkt maar dat rookte allemaal enorm lang en was erg smerig kwa lucht, dit was geen van beiden dus voor nu zeg ik het was het geld meer dan waard.
 
Lekkerrrrrrrr
 
gamba's met bacon, altijd goed!
 
Dat zal inderdaad goed gesmaakt hebben!
 
Goeie actie Ralf, en super dat je het zo lekker vond! Dat smaakt vast naar meer ;)
 
Staan hier ook op het lijstje
 
Leuk dat het gelukt is! En nog leuker dat het goed bevallen is ;)
 
Fijn dat het gelukt is en dat ze lekker waren!

En zo zie je maar, het is niet zo moeilijk! ;)
 
Dank allemaal voor de leuke reacties! het smaakt zeker na meer dus morgen als ik tijd heb, moet nog even kijken wil ik de Spiff burgers gaan proberen  :)

 
Ziet er smakelijk uit!
Hoe vaker ik deze bereid zie worden hoe hoger ze op mijn eigen ToDo lijst komen.  :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan