@Rdj jezus man jij tilt DIY wel even naar een ander niveau hoor! Ik ben al trots als ik een pax kast in elkaar krijg zonder onderdelen uit het raam en/of een echtscheiding…![]()
Vooral als je ze een keer moet verhuizen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Rdj jezus man jij tilt DIY wel even naar een ander niveau hoor! Ik ben al trots als ik een pax kast in elkaar krijg zonder onderdelen uit het raam en/of een echtscheiding…![]()
Ja ik kom toch elke keer tot de conclusie dat ze eigenlijk niet bedoeld zijn om vaker dan 1x in elkaar gezet te wordenNou vindt ik PAX kasten ook onderschatte projecten.
Vooral als je ze een keer moet verhuizen![]()
elke keer? Verhuis jij dan om de paar maand?Ja ik kom toch elke keer tot de conclusie dat ze eigenlijk niet bedoeld zijn om vaker dan 1x in elkaar gezet te worden![]()
Vanavond de plancha 5x geseasond samen met de kolenmaker in mijn weber gasser ( staat die ook weer eens aan) .
Van een betonnet van 8 mm een handvat gemaakt voor de voorkant van de asador .
4 stangen aan het einde vast geslast en verhit in de smeedoven om hem te twisten en om te buigen .
Aan het einde aan beide kanten een stukje draadeind gelast om hem op de gietijzeren ring te kunnen bevestigen.
Bekijk bijlage 86331
Bekijk bijlage 86332
Bekijk bijlage 86333
Bekijk bijlage 86334
Bekijk bijlage 86335