Beef en Steak

alweer een nieuwe :)

nick22

Tondelzoeker
Hallo, mijn naam is Nick. woonachtig in Limburg

ik ben in mei 2025 begonnen met een keij kamado 15 inch.
het BBQen bleek erg leuk en er werden algauw een hoop extra spulletjes gekocht in de vorm van kruiden,sausjes, pizzastenen.inkbird meters enz.
tot het moment dat ik van een rookplankje de hoekjes af moest zagen of hem passend te krijgen

ik ging op zoek naar iets wat groter was en betaalbaar, ik hield wat sites in de gaten,maar ook tuincentrums om een groter model keij te kunnen aanschaffen

ik ging naar 2 bbq shops in midden limburg bbq station en bbq valley en daar zag ik de monolith staan
flink wat info verkregen, en daar kwam een feuerpot te voorschijn. de hele monolith was echt een upgrade tov keij,
maar die feuerpot maakte de doorslag
even wachten op blackfriday was mijn gedachte, maar ondertussen kwam er een hele mooie deal voorbij en staat er nu een monolith .55 in mijn tuintje.
incl feuerpot. kerst heeft me nog een monolighter, monolith handschoenen,kolenmand en een grotere rossle pizzasteen gebracht

de BBQ staat MINIMAAL 1 x per week aan incl de winter
wat pizza,s shotgun shells, worstjes en burgers,,brood, flatbread, spareribs en pas geleden nog pulled pork zijn al gemaakt
echt grote stukken vlees heb ik nog niet gedurfd, en online vlees bestellen ook nog niet

Laatst bewerkt:
Welkom Nick. Veel plezier hier op het forum!
Met spareribs en pulled pork heb je toch al aardige stukken te pakken?

Hoi Nick, leuke en uitgebreide intro, daar houden wij van.
Welkom bij het Genootschap
Waar jij je spullen koopt mag je hier gewoon vermelden. ;)

Welkom Nick! Zo te horen heb je al aardig wat aangedurfd met ribs en pulled pork! Dus gewoon lekker nieuwe dingen blijven proberen, het ergste wat er kan gebeuren is dat het een keertje niet lekker is… 🤷🏼‍♂️ In dat geval: lang leve de afhaalchinees 😉

Wat betreft het online bestellen van vlees: mijn eigen ervaring (in elk geval bij de bekendere online slagers) is dat de kwaliteit daar meestal erg hoog is. Dit kan je dus rustig doen. Bovendien hebben ze vaak snitten die de lokale slager niet heeft liggen!

Van harte welkom Nick, leuke intro!
Je hebt inderdaad al wat mooie gerechtjes te pakken. Veel plezier hier!

Monolith, du hubs ein heul sjoan ding.
Welkom bie de genootsjap🔥😀

Laatst bewerkt:
Welkom Nick, veel plezier en inspiratie hier!

Monolith is erg mooi spul, lekker werken!

Welkom Nick. Shotgun shells moet ik ook nog een keer maken. Lijkt alsof je het arsenaal goed voor elkaar hebt

Welkom Nick.
Mooie keuze de Monolith.
Mooi merk!

Welkom Nick22. Mooie kamado die je gekocht hebt. Toevallig ooit actief geweest als car detailer?

Welkom Nick!

Mooie bbq die monoliths ik snap je keuze wel 😁

Welkom Nick!

Terug
Bovenaan Onderaan