Beef en Steak

Alternatief houtskool bbq camping

Kickinalfa

Sprokkelaar
Ola.

Tegenwoordig zijn houtskool bbq s op de meeste campings verboden en ben ik eigenlijk opzoek naar een alternatief om te grillen maar wel de rooksmaak te hebben/houden.

Vorig jaar heb ik een Lotus grill mini gekocht, super handig qua gebruik, maar qua smaak is net niet, het midden van de bbq wordt gloeiend heet en alles verbrand en de zijkanten blijven koud.

Nu zie ik weleens een cobb, SAfire, everdure cube (wat stiekem allemaal een beetje steggelen is) maar gezien het een tafelmodel is kom je er nog mee weg)

Ander idee is iets als dit

Maar ik ben vast niet de enige die tegen dit probleem is aangelopen.

Wga op gas met een kleine smokerbox.

• Leuk
Waarderingen: Noah
Skottlebraai…

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Ik kwam deze toevallig tegen op bol, ik was namelijk aan het kijken voor een electrische tafelgrill/plancha voor de aankomende vakantie van volgende week. Op dat vakantiepark mag er namelijk ook niet met houtskool of gas gebarbeque worden.

Ik zit er zelf ook aan te denken om m te kopen.
Die kwam ik ook tegen, de ene review zegt dat de rooksmaak er wel is (zolang je de deksel maar dichtdoet natuurlijk) en de ander niet.

Ik kwam ook een weber lumin compact tegen maar die is meteen een stuk duurder en ook groter.

Ik kwam deze toevallig tegen op bol, ik was namelijk aan het kijken voor een electrische tafelgrill/plancha voor de aankomende vakantie van volgende week. Op dat vakantiepark mag er namelijk ook niet met houtskool of gas gebarbeque worden.

Ik zit er zelf ook aan te denken om m te kopen.
Wat een grappig ding! En voor de prijs is het best het proberen waard lijkt me. Anders heb je er hooguit een fancy gourmetstel bij 😂

Terug
Bovenaan Onderaan