BasBQ
Beef en Steak

Alles smaakt beter met bac.....uhh....Pulled Pork

 
 
 

DanBras

Gemarineerd
Berichten
1.563
Ondanks dat de BBQ-sessies gewoon door gaan, blijf ik de laatste tijd een beetje achter met lezen, reageren en bijdragen op dit forum. Maar we zijn nog springlevend, dus wordt het weer eens tijd voor een klein berichtje.

Iedereen is het geloof ik wel eens dat wanneer je ergens bacon c,q. spek in verwerkt, dat alles dan wat lekkerder wordt. Hetzelfde heb ik nou ook met Pulled Pork. Overal waar wat te combineren valt, daar geeft PP net dat beetje extra.

Ik had nog wat PP liggen en na de kroketten, bitterballen, loempia's en bapao's, nu iets makkelijkers gemaakt met in eerste instantie de kids op het oog. Achteraf bleek dat mijn vrouw en ik dit het meest lekker vond, maar ach....zo hadden wij tenminste meer :D

Een aardewerken bakje, wat gefrituurde frietjes, geraspte kaas en fijn gesneden PP. Mik het hele zooitje door elkaar en bedek de bovenkant met wat extra PP en daar bovenop een extra laag geraspte kaas. Even 5 minuten in een hete en afgesloten OTP en klaar.
Uit ervaring weten we inmiddels nu dat dit het lekkerst is met dikke Country friet (niet gebeurd), dus lekker dik met de schil er nog op. Yummie :p

Vandaag samen met een PeZo gekruide eendenborst en wat achteraf SBR Honey geglaze'de DIRT gekruide kipkluifjes/borrelpootjes.
Een beetje van alles door elkaar dus, maar daarom niet minder lekker.

Zo....nu weer wat verzinnen voor de volgende keer :)

20130817_184946.jpg


20130817_190849.jpg

20130817_190933.jpg

20130817_191029.jpg

20130817_191036.jpg
 
Nou Danny, dat ziet er schitterend uit allemaal !
 
Lekker crea bezig Danny. Ziet er prima uit allemaal!
 
Weer goed bezig man!! ::)
 
Lekker, een bordje met van-alles-wat!
 
Leuke bijdrage dan heet het geen kapsalon  maar danbrassalon ziet er lekker uit en leu.k dat je dit zo geprobeerd hebt.
 
Ik zeg bbq kapsalon :)
 
lekker hoor danny! en orgineel!
 
Prima zeg! Origineel, eenvoudig en lijkt me heerlijk. Ik heb nog 3 leftover pp zakjes liggen zonder duidelijke bestemming, denk dat ik nu de inspiratie gevonden heb ;)
 
lekker Danny, gaat er zo in bij mij
 
Wat een feestmaal. Mooie combinaties en ook leuk ingericht op de otp.
 
Dat begint aardig op Epic Meal Time te lijken ;D
 
Terug
Bovenaan Onderaan