BasBQ
Beef en Steak

Aldi

 

Tentij.s

Kooltjesharker
Berichten
147
"Aldi" bbq. Als oplossing tijdens de verbouwing
92a9e24b851aaabf58a3a36b6bcd846a.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

 
Stenen kunnen er weer makkelijk uit... zitting met staalborsteltje en weer terug in de rij

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

 
Oww ja en dan het muntje er natuurlijk nog uit halen
 
Mooi doan

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

 
Top!!!!    B-)
 
Zal misschien wel een azijnzeiker zijn maar dit is ronduit asociaal, bewust beschadigen van andermans eigendom.
Tip: tik een barbecue op de kop bij marktplaats en gebruik deze tijdens de verbouwing...
 
Hari-Bo zei:
Zal misschien wel een azijnzeiker zijn maar dit is ronduit asociaal, bewust beschadigen van andermans eigendom.
Tip: tik een barbecue op de kop bij marktplaats en gebruik deze tijdens de verbouwing...

+1, maar ik vind het wel uniek :)
 
Hari-Bo zei:
Zal misschien wel een azijnzeiker zijn maar dit is ronduit asociaal, bewust beschadigen van andermans eigendom.
Tip: tik een barbecue op de kop bij marktplaats en gebruik deze tijdens de verbouwing...

Ben het hier eigenlijk wel mee eens.
Of koop dan bij aldi voor een tientje een bbq.
Dan heb je ook een aldi bbq
 
Misschien had ik dit natuurlijk eerder even moeten melden, maar dit waren afgedankte karretjes..
Kennis van me is bedrijfsleider bij een aldi en die gingen over op geheel kunststof karren. Karren werden ingeruild voor de nieuwe, maar alle beschadigde (bij deze was het kinderzitje kapot) werden vernietigd.) Me buurman zat in een verbouwing en hij wilde wel een karretje hebben om tijdelijk te gebruiken bij klussen.
De verbouwing is nu klaar. Vandaar met de overgebleven stenen het karretje een 3e leven in geblazen. Wanneer de puincontainers opgehaald worden verdwijnt deze daar netjes in. Daarna gaat de buurman zelf ook aan de WSM als zijn tuin klaar is aangezien hij inmiddels ook door het bbq/rook virus is aangestoken.
 
Haha zeer originele mod...
 
Tentij.s zei:
Misschien had ik dit natuurlijk eerder even moeten melden, maar dit waren afgedankte karretjes..
Kennis van me is bedrijfsleider bij een aldi en die gingen over op geheel kunststof karren. Karren werden ingeruild voor de nieuwe, maar alle beschadigde (bij deze was het kinderzitje kapot) werden vernietigd.) Me buurman zat in een verbouwing en hij wilde wel een karretje hebben om tijdelijk te gebruiken bij klussen.
De verbouwing is nu klaar. Vandaar met de overgebleven stenen het karretje een 3e leven in geblazen. Wanneer de puincontainers opgehaald worden verdwijnt deze daar netjes in. Daarna gaat de buurman zelf ook aan de WSM als zijn tuin klaar is aangezien hij inmiddels ook door het bbq/rook virus is aangestoken.

Altijd goed om even wat klaarheid te verschaffen. We willen immers als genootschap niet "slecht" in het nieuws komen. Verder vind ik het idee wel goed gevonden en leuk.
 
Tentij.s zei:
Misschien had ik dit natuurlijk eerder even moeten melden, maar dit waren afgedankte karretjes..
Kennis van me is bedrijfsleider bij een aldi en die gingen over op geheel kunststof karren. Karren werden ingeruild voor de nieuwe, maar alle beschadigde (bij deze was het kinderzitje kapot) werden vernietigd.) Me buurman zat in een verbouwing en hij wilde wel een karretje hebben om tijdelijk te gebruiken bij klussen.
De verbouwing is nu klaar. Vandaar met de overgebleven stenen het karretje een 3e leven in geblazen. Wanneer de puincontainers opgehaald worden verdwijnt deze daar netjes in. Daarna gaat de buurman zelf ook aan de WSM als zijn tuin klaar is aangezien hij inmiddels ook door het bbq/rook virus is aangestoken.

Dat maakt het verhaal inderdaad compleet anders, maar krijgt het vlees geen aparte smaak van gegalvaniseerd metaal?
 
We hebben er ook alleen maar (aldi
 
Ik zou er patent op aanvragen  :D
 
An3s zei:
Is dat verzinkt staal?
Ja denk in der daad dat het verzinkt staal is..
Voor eenmalig een paar hamburgertjes durfde we het (gezondheids)risico wel te nemen.
Ging overigens verbazingwekkend goed en de smaak was ook OK. Me varkensschouders of picanha's ga ik er alleen niet aan toevertrouwen

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan