BasBQ
Beef en Steak

aldi thermometer/thermopen - woensdag 26/6

 
 
 
 

Marieken

Pitmaster
Berichten
957
Voor morgen, woensdag de 26ste, heeft de aldi een vleesthermometer in de folder staat, 5 euro moet het wonder der techniek kosten.

ik vond ??n enthousiaste opmerking over een aldi thermopen op dit forum. als ze er 's avonds nog zijn, denk ik dat ik er eentje haal.
tenzij iemand me weet te vertellen dat het een waardeloos prul zou zijn?

http://www.aldi.nl/aldi_keukenhulpjes_48_5_563_5937.html

aaaaaa el de ie
wir kaufen alle bei aaaaaa el de ie-ie

(het aldi liedje wil niet meer uit mn kop  :-\ )
 
Voor 5 euro kan je gerust een gokje wagen ! en meestal scoort de Alidil combi best goed met zijn spullen. (uitzonderingen daargelaten)
 
al zal die naar verwachting niet sneller zijn dan de thermapen... anders zijn veel van ons goed opgelicht ;)
 
Big-T zei:
al zal die naar verwachting niet sneller zijn dan de thermapen... anders zijn veel van ons goed opgelicht ;)

Dat geldt toch alleen voor de niet RODE  :p
 
uiteraard! ferrari rood! ;)
 
Ik denk dat ik deze thermometer al een jaar of tien gebruikt en hij doet het altijd goed dus voor dat geld kan je je geen bult vallen .Misschien is hij niet zo snel maar ja mag dat voor dat geld.
 
Als hij er morgen om 14.00 nog is, neemt mijn vrouw hem mee. Voor die ?5,-.......
 
Is een prima dingetje.  Doet het goed.  Is natuurlijk geen thermapen maar doet hetzelfde...de temperatuur aangeven zonder te grote afwijkingen.  Ik ben er blij mee.  Ik betaalde toendertijd meer dan die luizige 5 euro bij de Aldi.  Ik zou zeggen...niet twijfelen maar doen.
 
prima thermopen metertje voor in de keuken en buiten voor de bbq.
en binnen 10 seconden ( 5 flinke slokken bier )de temperatuur dus snel genoeg

had m eind vorig jaar als laatste uit de bak voor bijna 4 eurie.

mooi tip: k ga dr gelijk een stuk of wat kopen
 
Ik heb toevallig precies dezelfde via eBay besteld uit Hongkong ofzo
Thuis gestuurd (met nog een bedank briefje erbij ;D) voor ?3
Tja hij doet het wel .... alleen duurt het denk ik wel meer dan 10 sec. voordat hij de juiste temperatuur aangeeft (hij loopt dan op vanaf de buiten-temperatuur)

Tja voor ?3-?5 kan je de gok wel wagen toch?
 
Ik heb er eentje die er precies zo uitziet, van dealextreme.... Zelfs die paar euro niet waard ;)
Valt continu uit bij mij, kan een maandag ochtend product zijn, of het is echt te goedkoop gemaakt....
 
Aldi heeft vandaag diverse super handige keukenhulpjes in de aanbieding!!
 
Ik heb er een gekocht, wijkt drie graden af bij 100 C en doet er pakweg 15 seconden over.

Hier een filmpje ;).

http://youtu.be/Cwi1Odkn8sI
 
Frits zei:
Ik heb er een gekocht, wijkt drie graden af bij 100 C en doet er pakweg 15 seconden over.
niet echt goed dus, als ze hem niet eens op kokend water kunnen ijken.
 
Valt mee, als je weet dat hij 3 graden afwijkt, kun je daar gewoon rekening mee houden.
Voorbeeld: je wil vlees garen tot 55 C, op je Aldipen moet je dan garen tot pak hem beet 57 C.

 
Frits zei:
Valt mee, als je weet dat hij 3 graden afwijkt, kun je daar gewoon rekening mee houden.
Voorbeeld: je wil vlees garen tot 55 C, op je Aldipen moet je dan garen tot pak hem beet 57 C.
Dan ga je er van uit dat de afwijking altijd 3 graden is :)
 
Misschien dan toch nog even langsrijden vanmiddag om te kijken of hij er nog is. Zal ik ook gelijk eens kijken wat hij bij mij aangeeft. Laat het nog wel even weten dan.
 
Leuk test Frits meteen duidelijk voor de rest hier
 
Terug
Bovenaan Onderaan