BasBQ
Beef en Steak

aldi thermometer/thermopen - woensdag 26/6

Frits zei:
....en doet er pakweg 15 seconden over......

Dat komt ook omdat je de langzame gekocht hebt, die met de rode ringen. Als je er een super snelle gekocht had met gele ringen, dan had hij er slechts 14,93 seconden over gedaan. ;)

 
Ik kan ook eens kijken bij water van 55c ervan uitgaande dat de Thermapen wel klopt.
 
Nosmo zei:
Frits zei:
....en doet er pakweg 15 seconden over......

Dat komt ook omdat je de langzame gekocht hebt, die met de rode ringen. Als je er een super snelle gekocht had met gele ringen, dan had hij er slechts 14,93 seconden over gedaan. ;)
haha, zal eens kijken of die er nog zijn. Maar ben bang dat die al uitverkocht zijn.  :mad:
 
Istie niet mooi??

4f64e969913cfd79caffca82c82ed43b_zps4e4f063b.jpg


Ik zal laten weten hoedie het doet.
 
Nou Afdeling Vlaardingen heeft de pen ook getest en gelijk even vergeleken met de Fantast van Ikea en de analoge thermometer van Weber.
                Tijd            Temp
Aldi.          35'            102,3?c.         
Fantast.    26,7.          101?C
Weber.    >60'.            90?C
Gek genoeg haalde de Weber de 100?C niet eens. De Aldi ging er overheen maar een kleine afwijking mag er best inzitten. De Fantast is de snelste en de precieste.
Maar ja ik had dan ook de pen met de rode ringen ipv de gele :D
 
Hier ook 102,3 na een seconde of 15. Ach, voor 5 euro doen we het er maar mee.  Kan ik mooi gebruiken totdat het ministerie van financi?n hier naast me op de bank haar fiat geeft voor een Maverick :)
 
Mijn water kookt ook bij 102 graden, wel consistent dus! Mijn 'dure' kernthermometer maakt er 101 graden van en de analoge die ik voor de temperatuur van de bbq gebruik blijkt 10 graden te weinig aan te geven.
 
Ik heb er ook 1 gehaald en mijn water kookt bij 99 graden.

Nieuwsgierig dat we zijn heb ik geprobeerd de batterij te vinden maar het dopje gaat er met geen mogelijkheid af, ik kan hem 1mm draaien en dan muur vast doe ik iets fout?
 
Toch lees ik hier niet echt slechte recensies
Dus nogmaals ..........als iemand interesse heeft en er geen meer kan scoren bij de Aldi

Je kan ze via eBay.com zonder verzend kosten voor nog geen ?3 thuis gestuurd krijgen
Je moet dan wel zo'n 2 weken wachten (komt via een zeilboot uit China) maar wel een bedankje erbij
Wat wil je nog meer :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan