Vanavond zijn we dus even eten gaan halen bij Erik van MidtownBBQ in Bleiswijk. En ik dacht " laat ik daar eens verslag van doen ( speciaal voor Mike en Leo, die zaten mij van de week te plagen).
Doos 1, daar zaten de ribs in en de Jalape?o-Cheddar muffins.
En dat zag er op het bord zo uit.
Doos 2, Pulled Pork, Roasted Potatosalad en een cupje extra sauce.
Op het bord.
De salade was trouwens heel erg lekker, en alles even knapperig en vers. Ook als je geen konijn bent heel erg goed te doen
We hebben ervan genoten, en tijdens het wachten kreeg ik nog even een kijkje achter de schermen, erg leuk. Ik hoop snel dat er een vestiging hier in de wijk komt, het is een aanwinst en een enorme verbetering vergeleken met voorgekookte BBQ.....het is namelijk gewoon HEEL ERG LEKKER!!!!
Doos 1, daar zaten de ribs in en de Jalape?o-Cheddar muffins.

En dat zag er op het bord zo uit.

Doos 2, Pulled Pork, Roasted Potatosalad en een cupje extra sauce.

Op het bord.

De salade was trouwens heel erg lekker, en alles even knapperig en vers. Ook als je geen konijn bent heel erg goed te doen

We hebben ervan genoten, en tijdens het wachten kreeg ik nog even een kijkje achter de schermen, erg leuk. Ik hoop snel dat er een vestiging hier in de wijk komt, het is een aanwinst en een enorme verbetering vergeleken met voorgekookte BBQ.....het is namelijk gewoon HEEL ERG LEKKER!!!!