BasBQ
Beef en Steak

Advies gevraagd: hoe krijg ik mijn vrouw zo ver???

Manliefs belangrijkste argument op mij uitgeprobeerd.

We zullen een stuk minder uit eten gaan en besparen daardoor veel geld. (Klopt, we vinden het eten thuis nu veel lekkerder en uit eten gaan is daardoor een stuk minder aantrekkelijk geworden).
Die Smokey Mountain heb je zo terugverdiend.
 
Nou ik ben blij dat ik dat probleem ook niet heb hoor.. Ik heb simpel weg een verdeling gemaakt.. Ik doe buiten dingen verzinnen en mijn vrouw doet het binnen.. Aangezien ze net een nieuwe keuken en een nieuwe tegelvloer heeft met vloerverwarming kan ik voor de komende 10 jaar ieder jaar een nieuwe BGE XL kopen als dat gelijk getrokken zou moeten worden..

Nee Ik hoor hier niemand klagen en ook vaak lekkere suggesties voorbijkomen of ik dat weer eens kan maken.
Jij werkt er ook hard voor ga ik vanuit en als zoals anderen het al zeggen het huishouden er niet onder lijdt is er niets mis mee om die weber te kopen. Gaat zij maar lekker op de bank.

Als ze me dan maar wel wakker maakt als het niet goed gaat met de temp hahahha

 
Veel vrouwen hebben een zwak voor kooptjes. Als er een label van 35% korting aan hangt, kan je het toch niet laten liggen? (Daarom staat het huis hier vol met laarzen, kleding en prullaria)

Af en toe probeer ik mijn vrouwelijke kant ook te ontwikkelen en kom ik een (bbq) aanbieding tegen die ik  niet kon laten staan. Toevallig de laatste en er was nog een kaper op de kust.
 
Mijn geliefde vroeg: " hebben we er niet nog een nodig voor op de tuin?".
Daar staat nu mijn KJjr  :)
 
Ik geloof dat ik gewoon mazzelpik ben ofzo :p

Na een WSM / WGA / Broil King en Buitenhaard heb ik voor mijn verjaardag van haar nog een rookkast gekregen :)
Owja.. en laatst stond ik in de bouwmarkt en wou ik een mini kamado meenemen voor binnen op het gasfornuis :p
(toch nog maar niet gedaan.. maarja die komt er vast nog wel :p)


Stiekem was die rookkast ook wel een beetje voor haarzelf... want nu doe ik vaker vis dingetjes maken en zo.. Maar ik klaag niet :p
 
Ze zeggen wel eens de liefde van een man gaat door de maag, ik kan beamen dat de liefde van de vrouw ook door de maag gaat. Succes met braden, bakken en stoven. Mocht dit niet lukken, paracetamol doet wonderen. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan