BasBQ
Beef en Steak

4 x PP....

Die buuf kwam langs om te klagen of om te vragen hoelaat ze moest aanschuiven?
 
Neeee, die kwam heel voorzichtig KLAGEN....
Heb haar beloofd om van elke variant van vandaag een broodje naar ze toe te brengen....kijken of ze de volgende keer weer durft te klagen....
 
ReneR zei:
Neeee, die kwam heel voorzichtig KLAGEN....

Echt? Hoe gaat dat dan in zijn werk? En klaagt ze vaker over jouw hobby? Potver, dat is wel echt jammer dan zeg.
 
Klagende buren.... Lijkt me vreselijk!
Heb 1 keer de een buurvrouw in de tuin gehad, mijn Q stond flink te roken en ze was de hond aan het uitlaten, die dacht dat mijn schuur in de fik stond :p
Maar klachten, hooguit van mensen die op het pad langs onze tuin liepen omdat ze niets kregen en het zo lekker rook =))
 
Hoe zoiets gaat....
Heel schuchter een hoofd boven de schutting uit.
Ehhh, we vinden het leuk dat je zo enthousiast met je hobby bezig bent hoor maar....

De oplossing bedacht ze zelf, ja, ik kan natuurlijk ook de ramen even dicht doen.....
En toen bood ik aan om een broodje te gaan brengen als het klaar is.
(goed gedrag/goede idee?n moet je belonen, toch...)
 
Die had duidelijk geen zin om voor het avondeten te zorgen, nu doe jij dat! ;)
 
Gewoon straks een borrel en een broodje onder d'r neus schuiven. Verzacht de pijn  zeggen ze :D
 
Ivo-tje zei:
Ik zou voor de brandweer niet zo bang zijn... Maar al die mensen hier die wel even langs willen komen....

Ken jij de brandweer hier niet, die zetten er eerst de slang op en gaan dan pas vragen.
Heb ik liever een paar mensen te eten

Maarrr on topic maar weer? Begin ze al te ruiken :)
 
Je zou zeggen dat ze in Zeewolde toch aan de lucht gewend moeten zijn.
Volgens mij is het forum bijna in iedere wijk vertegenwoordigd.
 
Maar niet door mijn buren.....
Maar we doen ons best Bert, we doen ons best :>
 
Hopelijk is ze na een proeverij klaar met klagen, en gaat ze je aanmoedigen vaker de Q aan te steken. Ik duim voor je.
 
Ach, ik heb een dikke huid hoor.
Wij zeuren ook nooit over/tegen de buren, en we wonen nu eenmaal niet in een hutje op de heide, dus......

Maar verder met leukere zaken, de glaze zit er ondertussen op
IMG_26271_zps35a22177.jpg
 
Welja, nog een uurtje dan ga ik ze inpakken
 
Jouw/jullie gasten gaan heel blij worden van al die stukken PP in wording. Ben toch wel benieuwd naar de afloop.
Succes en gefeliciteerd met je vrouw
 
Nee Ceriel aan bezorgen doe ik niet maar als je komt hebben we vast wel een broodje voor je, mag je nog kiezen welke smaak je wilt proberen ook!
 
Terug
Bovenaan Onderaan