BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd augustus 2023 - desserts en toetjes.

 
 
 
 

Frits

Administrator
Forumleiding
Berichten
20.038
Voor deze maand is het onderwerp: Desserts en toetjes.

Gekozen door de winnaar van de fotowedstrijd van juli: @SpooN_05

Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 31-08-2023 22:00h.
- Geen menselijke vlees foto’s.
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto mag niet worden bewerkt met filters (zoals die er zijn voor o.a. voor iPhone, Android, Lightroom en andere fotoprogramma's), echter corrigeren van witbalans, contrast en uitsnede is wel toegestaan.
- Je laat in een apart draadje (in L&S of H&F) zien hoe je het gerecht hebt gemaakt, en je plaatst een link naar dat draadje bij je foto!
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- 1 foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Flame.

Let op:
In dit topic uitsluitend de deelnemende foto plaatsen, alle andere foto's worden verwijderd.
Bij dubbele inzending volgt diskwalificatie.

De te winnen prijs is een waardebon van onze sponsor Beef & Steak, en natuurlijk de camera-sticker en eeuwige roem in de hall of Flame.
 
Heel leuke opdracht, hopelijk deze maand wel tijd om iets te knutselen.
 

20230813_194148.jpg
 
Mijn inzending voor de fotowedstrijd van deze maand

Smoked Chocolate Bombs With Golden Nuggets​



IMG_4489.jpg

 
Laatst bewerkt:
Pohhh lekker allemaal.. ik ben nu bezig met lijstje te maken voor mijn Sticky Finger toetjeee haha eerste x sinds een jaar weer de bbq aansteken :eek::eek::cool::cool:
 
3 sterke inzendingen deze maand! Fototechnisch heb ik een voorkeur maar qua bereiding complexiteit weer een ander. Ben benieuwd wat de uitslag wordt!
 
Pohhh lekker allemaal.. ik ben nu bezig met lijstje te maken voor mijn Sticky Finger toetjeee haha eerste x sinds een jaar weer de bbq aansteken :eek::eek::cool::cool:
Gaaf!
Ik ben benieuwd wat je er van gaat vinden !
 
Gegrilde donut en perzik met mascarpone-slagroom


donut_wedstrijd.jpeg



 
Gegrilde nectarine met geroosterde walnoot

IMG_7075.jpg
 
IMG_0472.jpeg


 
Nog ff wachten met het sluiten van de post, ben nog volop aan het kokkerellen. 🙈
 
Terug
Bovenaan Onderaan