BasBQ
Beef en Steak

Zoervleisj volgens Mele Best

Hi Ewald, ik snap het. Ik snap ook dat dit forum niet helemaal voor mij is. Althans niet om te posten. Ik zal met plezier de bijdragen blijven volgen, maar ik ben nogal allergisch voor woorden als ‘dienen’ en zinnen als ‘lees de regels’. Ligt helemaal aan mij en jullie bestaan al jaren, dus jullie doen het zeker prima, maar ik ben gewoon niet het type dat voor iedere post eerst op zoek gaat naar regels. Voor mij is BBQ’en fun en die gaat er bij mij snel af als ik enthousiast iets deel en telkens op de vingers getikt wordt. Heel veel succes met jullie verder prachtige forum!
Niet teveel over nadenken. Gelukkig hebben we hier prima mods die jouw bericht uiteindelijk op de juiste plek zetten.
 
Gents, ik schreef ook dat het aan mij ligt. 😉 No hard feelings, het is niet míjn forum, dus ík ga niet vertellen hoe zij het moeten runnen. Ik geef alleen, volgens de regelen der kunst van het feedback geven, aan hoe ík me erbij voel.
 
Mooie plaatjes. Lijkt me top om deze eens te maken. Heb wel eens de kipvariant gemaakt, maar met andere ingrediënten.
 
Hi Ewald, ik snap het. Ik snap ook dat dit forum niet helemaal voor mij is. Althans niet om te posten. Ik zal met plezier de bijdragen blijven volgen, maar ik ben nogal allergisch voor woorden als ‘dienen’ en zinnen als ‘lees de regels’. Ligt helemaal aan mij en jullie bestaan al jaren, dus jullie doen het zeker prima, maar ik ben gewoon niet het type dat voor iedere post eerst op zoek gaat naar regels. Voor mij is BBQ’en fun en die gaat er bij mij snel af als ik enthousiast iets deel en telkens op de vingers getikt wordt. Heel veel succes met jullie verder prachtige forum!
Voor ons is BBQ-en ook fun, dat geldt denk ik voor de meesten die hier komen, daarom heten we ook een Genootschap, het delen van BBQ fun.
Echter zijn er, net als in andere samenlevingen, regels nodig om alles in goede banen te leiden anders wordt het een onoverzichtelijke bende, zien we door de bomen het bos niet meer en heeft niemand meer fun hier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan