Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Frits zei:Mike, hier staat een recept, maar dat zou ik niet volgen
Lees even de reacties daar komen nog een paar andere voorbij met opmerkingen die me beter lijken.
Let op wel colorozo gebruiken!!!
ziet er zeker goed uit, echter er wordt gesproken over een tijd pocheren waarna het stuk nog even de oven ingaat. Dat laatste kan zeker ook op de bbq, maar wat zal het resultaat zijn als het pocheren ook wordt vervangen voor bbq tijd? Droger, stugger?Frits zei:Dacht ik weldat Walchers spek recept ziet er wel goed uit
Ik zou hem enkel op de bbq doen,tot de juiste kerntemperatuur.(73-75gr.c)eikie zei:ziet er zeker goed uit, echter er wordt gesproken over een tijd pocheren waarna het stuk nog even de oven ingaat. Dat laatste kan zeker ook op de bbq, maar wat zal het resultaat zijn als het pocheren ook wordt vervangen voor bbq tijd? Droger, stugger?Frits zei:Dacht ik weldat Walchers spek recept ziet er wel goed uit
Henny zei:Ik ga je volgen Mike, ben heel benieuwd, vind zeeuws spek van me slager al heerlijk.
david zei:Henny zei:Ik ga je volgen Mike, ben heel benieuwd, vind zeeuws spek van me slager al heerlijk.
Kom je soms bij mij in de winkel?![]()