Mooie dag vandaag en de plankjes waren op tijd binnen.
Waren erg lang en heb ze maar even doormidden gezaagd. Ik ben immers een geboren Zeeuw en zunig
Op menu: Bobby Flays cedar salmon met Mikes aardappelsalade en groene asperges.
Ik heb eens gelezen; geen fotos dan niet dus bij deze... De fotos!
Eerst de aardappelsalade voorbereid.
Aardappels gewassen en ingesmeerd met olie op de Q
In tussentijd de bosui, ui, bieslook en suiker gemengd
Aarsappels gaar (zijn zo ook lekker met sausje wed ik) en in stukken gesneden
.. Koelen ze wat sneller af.
Zalm preparen insmeren met mosterd (had gewone in huis en dijon scherp dus heb even gemend) laag bruine suiker et voila
Zalm opt plenkske op de Q tijd om.aardappelsalade af te maken
Tussendoor even groene asperges 3 min koken. Dan met koud water afspoelen, even drogen en even omwikkelen met spek voor mij en droge ham voor de de des huizes.
Laatste 5 minuten de asperges even bij de zalm. Opwarmen en spek/ham crusty laten worden. Oh ja... Krijgen ook subtiel rooksmaakje mee.
Zalm goed! (48C) dan aan tafel!
Smakelijk!
Lekkerrrrrr... Dat mijn vriendin vraagt: wat ga je morgen maken lieverd? Is het de lekkere witte wijn pinot grigio of is ze serieus?
Ballen kan ze krijgen, Moink Ballen!
Dank voor het kijken!
Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk
Waren erg lang en heb ze maar even doormidden gezaagd. Ik ben immers een geboren Zeeuw en zunig

Op menu: Bobby Flays cedar salmon met Mikes aardappelsalade en groene asperges.
Ik heb eens gelezen; geen fotos dan niet dus bij deze... De fotos!
Eerst de aardappelsalade voorbereid.
Aardappels gewassen en ingesmeerd met olie op de Q

In tussentijd de bosui, ui, bieslook en suiker gemengd

Aarsappels gaar (zijn zo ook lekker met sausje wed ik) en in stukken gesneden
.. Koelen ze wat sneller af.

Zalm preparen insmeren met mosterd (had gewone in huis en dijon scherp dus heb even gemend) laag bruine suiker et voila

Zalm opt plenkske op de Q tijd om.aardappelsalade af te maken

Tussendoor even groene asperges 3 min koken. Dan met koud water afspoelen, even drogen en even omwikkelen met spek voor mij en droge ham voor de de des huizes.
Laatste 5 minuten de asperges even bij de zalm. Opwarmen en spek/ham crusty laten worden. Oh ja... Krijgen ook subtiel rooksmaakje mee.

Zalm goed! (48C) dan aan tafel!
Smakelijk!

Lekkerrrrrr... Dat mijn vriendin vraagt: wat ga je morgen maken lieverd? Is het de lekkere witte wijn pinot grigio of is ze serieus?
Ballen kan ze krijgen, Moink Ballen!
Dank voor het kijken!
Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk