We maken die pakketjes toch uit de oven, zei mijn vriendin toen ik vandaag thuis kwam.
Ik keek naar buiten en ik zag zon.. Dacht het niet schat!
De weber ging aan, we gingen voor directe hitte.
Begonnen met de gekruide aardappelpartjes in het folie te leggen, vervolgens de groentjes, daarna de zalm. Ik zelf maakte hem met kip, voor mijzelf, maar de vrouw wilde wel zalm (en die is zwanger, dus moest snotje gaar hihi).
Pakketjes strak inpakken en op direct vuur.
Ik heb de deksel dicht gedaan en de keteltemp was volgens de weber deksel 210 graden.
en maar wachten......
Ondertussen maar de tafel gedekt...
Tot het klaar was!
Kip variant:
Zalm variant:
Afdoppen mat aioli!
Eindconclusie,
DAAAMMNNN lekker!!
Kip wel wat saai zo, gestoomde kip is toch vrij smakeloos. Ik lust zelf niet zo graag zalm dus dit soort recepten vervang ik vaak door kip, maar mistte hier toch veel smaak. Volgende keer gewoon wat peperen of misschien wat kruiden/marineren..
Als ik mijn vriendin moest geloven was de zalm variant echter wel heerlijk!
Vol recept staat hier!
Ik keek naar buiten en ik zag zon.. Dacht het niet schat!
De weber ging aan, we gingen voor directe hitte.
Begonnen met de gekruide aardappelpartjes in het folie te leggen, vervolgens de groentjes, daarna de zalm. Ik zelf maakte hem met kip, voor mijzelf, maar de vrouw wilde wel zalm (en die is zwanger, dus moest snotje gaar hihi).
Pakketjes strak inpakken en op direct vuur.
Ik heb de deksel dicht gedaan en de keteltemp was volgens de weber deksel 210 graden.
en maar wachten......
Ondertussen maar de tafel gedekt...
Tot het klaar was!
Kip variant:
Zalm variant:
Afdoppen mat aioli!
Eindconclusie,
DAAAMMNNN lekker!!
Kip wel wat saai zo, gestoomde kip is toch vrij smakeloos. Ik lust zelf niet zo graag zalm dus dit soort recepten vervang ik vaak door kip, maar mistte hier toch veel smaak. Volgende keer gewoon wat peperen of misschien wat kruiden/marineren..
Als ik mijn vriendin moest geloven was de zalm variant echter wel heerlijk!
Vol recept staat hier!