BasBQ
Beef en Steak

Yeah, eindelijk een Smokey Mountain

 
 
 

Eddeped

Pitmaster
Berichten
770
Vandaag mijn via Marktplaats gekochte WSM opgehaald en na wat poetswerk kan ik hem nu vol trots laten zien. Oke het is geen nieuwe maar volgens mij hrb ik er best een goede deal meegedaan. Volgens de advertentie was hij een jaar oud, maar als ik naar de code op de deksel kijk komt hij uit 2008. Sta te popelen om volgende week PP te maken. Als ik jullie verhalen mag geloven moet dit veel makkelijker gaan als op mijn gewone bbq.
a5531ab973fbfe6b51ec840ea4bde258.jpg

De roosters zijjn wel lichtelijk verroest, ben bang dat zeker de bovenste vervangen moet worden. Kan natuurlijk ook het rooster van mijn andere bbq nemen, zelfde maat.
13509faa0b4eaeac1f5533b436cb3d53.jpg

Verder nog een klein vraagje, is het normaal dat het deurtje niet volledig afsluit?
 
Pfff, dat deurtje weet ik niet. Zoas ik het zie lijkt me dat niet goed. Hoe dan ook JALOERS :(
 
gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Deurtje is inderdaad wat verbogen. Dat kun je met de hand bijbuigen. Hij sluit niet helemaal top af daar. Er zijn zat trucjes te vinden op internet om dit euvel te verhelpen.
 
Nou ziet er nog top uit hoor. Deurtje kan je ook vervangen en dan een hendeltje erop, is wat makkelijker als je kolen of water bij wil vullen.
 
Gefeliciteerd met je aanschaf, De wsm is ontworpen als smoker en is redelijk eenvoudig en stabiel op temperatuur te houden.
Hier ga je nog veel plezier aan beleven. Dat deurtje gewoon even buigen. Deze sluit bijna nooit mooi af.
 
Ik ben jaloers! Veel plezier er mee.
 
Hoi Ener, je hebt er een mooi speeltje bij! Hier ook mijn lievelings Q!
 
Mooi speeltje Ed, gefeliciteerd!

Deurtje kan je gewoon bijbuigen, wat is er met de knop gebeurd?
 
Frits zei:
Mooi speeltje Ed, gefeliciteerd!

Deurtje kan je gewoon bijbuigen, wat is er met de knop gebeurd?
Weet ik niet Frits, zat er niet bij
 
Gouden aanwinst! Veel plezier ermee!!!
 
Ik heb overigens nog wel een nieuw 47 cm rek (met klaprandjes) voor je liggen. Voor 12,50 eurie is ie voor jou.
 
Boldeagle zei:
Ik heb overigens nog wel een nieuw 47 cm rek (met klaprandjes) voor je liggen. Voor 12,50 eurie is ie voor jou.
had je er nog over Mike?
 
RedFox zei:
Boldeagle zei:
Ik heb overigens nog wel een nieuw 47 cm rek (met klaprandjes) voor je liggen. Voor 12,50 eurie is ie voor jou.
had je er nog over Mike?

Voor jou wel Geert  ;) (nee echt, ik heb er nog 2  ;D )
 
Gefeliciteerd met je aanwinst, veel smoke plezier!
 
Veel plezier ermee, en ik weet zeker dat dat gaat lukken.
 
Van harte met je aanwinst hier krijg je geen spijt van.
 
hele mooie aankoop EP

Eddeped zei:
13509faa0b4eaeac1f5533b436cb3d53.jpg

Verder nog een klein vraagje, is het normaal dat het deurtje niet volledig afsluit?

maar uh: weber mag dan wel de favoriet zijn hiero.
maar zo een allu gebogen plaatje gebruiken  als stook deurtje ???
k vraag me ook af hoe draaid dat plaatje open en dicht?

maar je zult heus wel een oplossing vinden.
sucses met je aankoop
 
AV zei:
hele mooie aankoop EP

Eddeped zei:
13509faa0b4eaeac1f5533b436cb3d53.jpg

Verder nog een klein vraagje, is het normaal dat het deurtje niet volledig afsluit?

maar uh: weber mag dan wel de favoriet zijn hiero.
maar zo een allu gebogen plaatje gebruiken  als stook deurtje ???
k vraag me ook af hoe draaid dat plaatje open en dicht?

maar je zult heus wel een oplossing vinden.
sucses met je aankoop

Ik heb ondertussen al een nieuw deurtje besteld en reeds gekregen. Sluit nu weer prima af.
 
Terug
Bovenaan Onderaan